Wat wil jij later worden of wat ben je

Voor een praatje over van alles en nog wat.
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door jztrucking »

Gewoon 4 weken wachten tot eindelijk een kuiken uit het ei komt? tja, het heeft ook wel wat. Je komt dan op de meeste prachtige plekken. Het filmen van de natuur in scandinavië lijkt mij ook wel mooi.. Maar ik houd het filmen maar bij ene youtube kanaal hahaha :)
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door stefboy897 »

ik ook haha. Ik vond filmen altijd al leuk. Toen ik een jaar of 4 was vond ik het geweldig als mijn ouders de camera pakten. Ik wou dan altijd door het schermpje kijken. :D. Dus ik vind het ook wel leuk om te doen. Maar ik zou er niet mijn beroep van willen maken. Dan ben ik toch liever vrachtwagenchauffeur. Maar zo heeft ieder z,n eigen ding :thumbup:
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Mitchell »

Nouja ik ben maar eens veder gaan kijken, naar 4 jaar lang denken xD. toen was ik 10 (Wil al chauffeur worden sinds groep 1), Maar ik wil graag naar de Chauffeurs opleiding en daar 2 jaar studeren ervoor. Als ik daar klaar ben wil ik ICT Opleiding gaan doen (Puur als hobby) en als ik daarmee klaar ben ga ik voor een bedrijf werken en later als ik wat ouder word, (En crisis beetje weg is) Wil ik eigen rijder gaan worden. Maar als ik in ene vrachtwagen stap en ga rijden, heb ik me vader beloofd met hem in een bedrijf te werken. En heel misschien

Edit: DJ opleiding erbij, Ik heb wat muziek van mij op youtube staan (Mixen) dus waarom ook niet vind het zelf ook erg leuk

Zo dat is een beetje mijn droom qua beroep


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Scania97
Lid
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: di 06 aug 2013, 20:41

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Scania97 »

Mitchell schreef:Nouja ik ben maar eens veder gaan kijken, naar 4 jaar lang denken xD. toen was ik 10 (Wil al chauffeur worden sinds groep 1), Maar ik wil graag naar de Chauffeurs opleiding en daar 2 jaar studeren ervoor. Als ik daar klaar ben wil ik ICT Opleiding gaan doen (Puur als hobby) en als ik daarmee klaar ben ga ik voor een bedrijf werken en later als ik wat ouder word, (En crisis beetje weg is) Wil ik eigen rijder gaan worden. Maar als ik in ene vrachtwagen stap en ga rijden, heb ik me vader beloofd met hem in een bedrijf te werken. En heel misschien

Edit: DJ opleiding erbij, Ik heb wat muziek van mij op youtube staan (Mixen) dus waarom ook niet vind het zelf ook erg leuk

Zo dat is een beetje mijn droom qua beroep
Voor ICT en DJ kan je ook cursussen volgen i.p.v. er een opleiding voor te gaan doen ;).
Je wilt chauffeur worden, waarom dan daarna ook nog jaren lang in de schoolbanken zitten voor je hobby's?
En daarbij, als je later graag eigen rijder wilt worden dan heb je niet eens tijd voor hobby's.
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door stefboy897 »

ik ben het wel met scania97 eens. Je moet nattuurlijk doen wat je zelf wilt maar als ik jou was zou ik geen opleiding volgen voor iets waar je van te voren al van weet dat je het toch niet als beroep wil doen. Die tijd kun je vast en zeker beter benutten. ;). En dat dj zou je jezelf mischien ook nog wel een beetje kunnen aanleren. Maar je moet nattuurlijk doen wat je zelf wilt. Het is maar een tip ;). Maar btw als je wat van je mixen op youtube hebt staan kun je dan een link van die filmpjes geven? Ben wel benieuwd :D
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Mitchell »

Stef en Scania jullie hebben wel gelijk, Maar ik weet het allemaal nog niet ben nog jong hea :P,

@Stefboy Komt goed plaats ze naar voetbal training :P


I Am a Euro Truck Simulator Player!

jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door jztrucking »

Hoe oud ben je als ik vragen mag? want 3 opleiding waarvan 2 voor hobby is wel een beetje zonde :p

Ik wil rentenier worden, lijkt me wel het beste. Maar hoe? ahahahah :lol:
Gebruikersavatar
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 11:00
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Anihilation »

Scania97 schreef:
Mitchell schreef:Nouja ik ben maar eens veder gaan kijken, naar 4 jaar lang denken xD. toen was ik 10 (Wil al chauffeur worden sinds groep 1), Maar ik wil graag naar de Chauffeurs opleiding en daar 2 jaar studeren ervoor. Als ik daar klaar ben wil ik ICT Opleiding gaan doen (Puur als hobby) en als ik daarmee klaar ben ga ik voor een bedrijf werken en later als ik wat ouder word, (En crisis beetje weg is) Wil ik eigen rijder gaan worden. Maar als ik in ene vrachtwagen stap en ga rijden, heb ik me vader beloofd met hem in een bedrijf te werken. En heel misschien

Edit: DJ opleiding erbij, Ik heb wat muziek van mij op youtube staan (Mixen) dus waarom ook niet vind het zelf ook erg leuk

Zo dat is een beetje mijn droom qua beroep
Voor ICT en DJ kan je ook cursussen volgen i.p.v. er een opleiding voor te gaan doen ;).
Je wilt chauffeur worden, waarom dan daarna ook nog jaren lang in de schoolbanken zitten voor je hobby's?
En daarbij, als je later graag eigen rijder wilt worden dan heb je niet eens tijd voor hobby's.
Ik ken zat eigen rijders die ruime tijd hebben voor hobby's hoor. De figuren die alles tegelijk willen doen en geen klus laten liggen, die hebben geen tijd en gaan daar uiteindelijk ook aan onderdoor :P Je moet altijd tijd houden voor jezelf, dat is de gouden regel uiteindelijk.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door stefboy897 »

Daar ben ik het wel mee eens. Je moet ook tijd maken voor je hobby,s :thumbup:
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
jbsystems
Lid
Lid
Berichten: 513
Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
Locatie: Aalst / Belgium
Contacteer:

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door jbsystems »

Opleiding voor DJ is mooi meegenomen, maar ik persoonlijk denk daar wat anders over.
Zo'n DJ opleiding leer je voornamelijk de basis technieken, iedere DJ heeft zijn eigen stijl van mixen; specialiteiten, genres enzo...
Dit leer je het beste door je zelf, zoveel mogelijk experimenteren en oefenen. Heb je een bepaalde stijl hoe je het doet? Dit breng je dan over naar vrienden, fuifen/party's, of youtube wat in jouw geval is, enzo...
Ik ben zelf DJ geweest in men jeugdige periode, vanaf men 14de draaide ik al in men stamcafe en zo gaat dit van het 1 naar het ander zoals dat ze me vroegen voor fuifen (toen was ik 16), familie feesten zoals huwelijken enzo...
En men laatste jaren als DJ van men 18de tot men 23ste draaide ik als 1 van de faste DJ's in een swingcafe (kleine dancing als de NL'ers dit niet kennen) en verhuurde ik ook allerlei muziek installaties, dit zowel met mij als DJ of zonder.
Maar door omstandigheden zoals drukte zowel prive als werk, vaste vriendin en allerlei, ben ik er helaas mee gestopt , al heb ik nog altijd mijn discobar (dit zou ik niet mogen zeggen, want het is een hele installatie van ongeveer rond de 20.000Watts waarmee ik gemakkelijk een dancing kan openen xD) heb staan die ik gwn voor mezelf prive nog gebruik, soms durf ik wel nog eens op een feestje staan voor kennissen of familie. En met carnaval leen ik mijn gerief ook uit aan een carnaval groep.


En nu mijn antwoord nog op deze vraag van dit topic => Wat wil jij later worden of wat ben je:
Hoef ik natuurlijk niet meer te zeggen, de meesten hier weten het toch al :D
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”