The Dutch map!

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: The Dutch map!

Bericht door jztrucking »

tssss
Gebruikersavatar
RB1110
Lid
Lid
Berichten: 447
Lid geworden op: zo 05 sep 2010, 19:40
Locatie: Ik denk ergens in Twente
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door RB1110 »

AIM1977 schreef:
dennis_andersen schreef:wanneer komt de map uit?
Rond 2014
Pagina 29 onderaan, er recht vanaf gehaald.
Niels.B.V. schreef:
RB1110 schreef:Haha kun je lang wachten xD.
dit is geen gewoon antwoord vind ik dus.

ik stel gewoon een vraag daarover!

Dit was gwn een grapje wat ik zei....
Laatst gewijzigd door RB1110 op ma 26 aug 2013, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.

Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gebruikersavatar
rick728
Lid
Lid
Berichten: 863
Lid geworden op: za 03 apr 2010, 19:56
Locatie: Eijsden
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door rick728 »

ik zou niet weten wanneer de map komt er zijn er nog maar 2 over ik ben eruit gestapt en de andere 4 ook ik ben eruit gestapt omdat er toch 1 heel eigenwijs was en het niet meer functioneerde dus ik hoop wel nog dat er een map komt maar ik ben er dus uit.

Ik ga me nu bezig houden met wat kleine map aanpassingen en wat modden en dat public maken!
ruben5380
Lid
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 20 mar 2013, 19:02

Re: The Dutch map!

Bericht door ruben5380 »

ik kan niet meer op de website van ets2dutchmap.nl
Gebruikersavatar
AIM1977
Lid
Lid
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 09:49
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door AIM1977 »

En de forum licht er ook uit.
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Gebruikersavatar
truckerfan
Lid
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 12:48
Locatie: N-brabant/Landgraaf

Re: The Dutch map!

Bericht door truckerfan »

rick728 schreef:ik zou niet weten wanneer de map komt er zijn er nog maar 2 over ik ben eruit gestapt en de andere 4 ook ik ben eruit gestapt omdat er toch 1 heel eigenwijs was en het niet meer functioneerde dus ik hoop wel nog dat er een map komt maar ik ben er dus uit.

Ik ga me nu bezig houden met wat kleine map aanpassingen en wat modden en dat public maken!
Op het begin hadden we het daar nog over :lol: ik ben er ook in een keer uitgegooid en Tom ook dus dat vond ik al raar. nou jij er ook al uitgestapt bent als ''leider'' (toen die tijd) ik weet niet of dat pas ook nog was) moet er wel veel gebeurt zijn....... :eh:
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: The Dutch map!

Bericht door jztrucking »

Vreemd verhaal :lol:
Gebruikersavatar
rick728
Lid
Lid
Berichten: 863
Lid geworden op: za 03 apr 2010, 19:56
Locatie: Eijsden
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door rick728 »

Klopt er zijn een paar mensen uitgegooid omdat ze nooit online waren of niets deden dus daar hadden we niet zoveel aan maar in dit geval dat ik eruit ben gestapt is omdat er niks anders meer was dan ruzie, en dat functioneert niet en dan heb ik maar gezegd bekijk het maar en natuurlijk is er ook een heel eigenwijs mannetje erbij genaamd Klein maar laten we het daar maar niet over hebben. Hij heeft mij Jan en nog iemand weggejaagd dusja eig is het meer hem zen schuld.
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: The Dutch map!

Bericht door Timmer »

jullie hadden ook hem eruit kunnen gooien ;)
Gebruikersavatar
truckerfan
Lid
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 12:48
Locatie: N-brabant/Landgraaf

Re: The Dutch map!

Bericht door truckerfan »

rick728 schreef:Klopt er zijn een paar mensen uitgegooid omdat ze nooit online waren of niets deden dus daar hadden we niet zoveel aan maar in dit geval dat ik eruit ben gestapt is omdat er niks anders meer was dan ruzie, en dat functioneert niet en dan heb ik maar gezegd bekijk het maar en natuurlijk is er ook een heel eigenwijs mannetje erbij genaamd Klein maar laten we het daar maar niet over hebben. Hij heeft mij Jan en nog iemand weggejaagd dusja eig is het meer hem zen schuld.
oow die jongen...... op skype zei hij dat hij 13 jaar was. jullie hadden hem er beter uit kunnen gooien maarja tis nu en niks aan te doen. lijkt mij ook verrektes irritant als er iemand de hele tijd zit te doen of dat ie alles weet. ik heb nog een hele boel borden op mijn pc staan haha. kloten maar als je mijn hulp nog een keer nodig hebt met een map of wat dan ook stuur je me maar een PB en dan kan ik je altijd helpen met skinnen.
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”