DTS International

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AIM1977
Lid
Lid
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 09:49
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: DTS International

Bericht door AIM1977 »

Geinig
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Gebruikersavatar
stefanneke
Lid
Lid
Berichten: 466
Lid geworden op: di 17 mei 2011, 21:21

Re: DTS International

Bericht door stefanneke »

mooi mooi :thumbup:
Gebruikersavatar
Dropshot[NL]
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 24 jul 2013, 22:02
Locatie: Pijnacker

Re: DTS International

Bericht door Dropshot[NL] »

Haha, en weer zo origineel!!
Ga zo door!
H.n. Post en zonen Pijnacker

Afbeelding
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Bedankt :)
In mijn volgende ritverslag rij ik van Stockholm naar Groningen.

:wave:
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: DTS International

Bericht door Mitchell »

Ben benieuwd!


I Am a Euro Truck Simulator Player!

jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: DTS International

Bericht door jztrucking »

Ga je over RodbyHavn?
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

jztrucking schreef:Ga je over RodbyHavn?
Als dat die korte oversteek bij burg a fehmarn is dan wel ja
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Het wordt niet meer een rit van Stockholm naar Groningen maar van Stockholm naar Gardermoen.
Dit i.v.m de tijd, Groningen was nog 14 uur rijden en ik had nog maar 22 uur over om in Groningen te komen en ik moest nog een verplichte 10 uur rust pakken, ik kwam dus te laat bij de klant of ik moest de slaap uitzetten, aangezien ik een hekel heb aan faken ben ik gestopt met de rit.


:thumbdown: :oops:
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: DTS International

Bericht door Mitchell »

Tja, jammer maar kijk er wel naar uit naar de nieuwe!


I Am a Euro Truck Simulator Player!

DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Het gaat me niet voor de wind, op computer gebied.
Gister is mijn pc gecrasht.
Na de back up ben ik al mijn screenshots van Euro truck simulator 2 kwijt.
Gelukkig had ik het ritverslag al geschreven, het enige nadeel is... het is zonder foto's.

Ritverslag

Precies om 8:00 meld ik me bij het kantoor van de Stokes, Jag ska få en Olles å keri för Gardermoen bra, är han vid dörren sex. (Ik kom een Olles åkeri trailer ophalen voor Gardemoen, prima hij staat bij deur zes).
De trailer hangt eraan, nu maar weer naar de portier om de papieren op te halen.

Tidningarna är redo ? vraag ik de portier, nej jag är ledsen, vi har ett misslyckande. (Zijn de papieren klaar ? nee het spijt me we hebben een storing)
Na twee uren wachten is de storing verholpen, de 18 ton wegende trailer vol vis is gereed voor vervoer naar Gardermoen.
Het is lekker rustig op de snelweg, na een kleine twee uren hebben gereden ga ik tanken, de brandstofmeter stond al in het rood.
De benzine is vergeleken met Nederland goedkoop, €1.58 per liter in Nederland zit je al rond de €1.80 per liter.
Als de tank vol zit haal ik nog even een bakje koffie, het is rustig in de shop, ik begroet de enige andere klant.
Hallo zegt hij terug, huh praatte hij net Nederlands tegen mij.
Je hoeft niet zo raar te kijken er zijn meer Nederlanders op de wereld, alsof de man mijn gedachten kan lezen.
Beiden moeten we de zelfde kant op dus we kunnen even gezellig praten over de bak.
De chauffeur genaamd Jan rijdt voor Wiersma logistics uit het Friese Surhuisterveen, hij vervoerd diervoeding voor Nederlandse boeren in Zweden, Noorwegen en Denemarken.
Maandag ben ik om 4:00 vertrokken en morgen ben ik ongeveer om 4:00 klaar in Bergen, is dat niet duur die lege kilometers van Bergen naar Surhuisterveen ? haha gek ik ben niet leeg, ik heb altijd wel een vrachtje terug, meestal zijn dat stenen of meubels van Ikea.
Al pratende gaat de reis erg vlot, Jan moet nog veel adressen bij langs, nog 20 pallets, 4 klanten in Karlstad, 2 in Gardermoen, 7 in Geilo en 1 in Odda en 6 voor Bergen, lekker ritje of niet dan, aan het enthousiasme zal het niet liggen.
Bij Karlstad nemen we afscheid, goede reis en doe voorzichtig.

Na Karlstad veranderd de weg in een twee baans weg dwars door de bossen, het is lekker rustig op de weg dus ik doe mijn raam een stukje open, al snel snuif ik de geur van de naaldbossen op.
Om 19:00 kom ik Noorwegen inrijden, veel van mijn collega chauffeurs moeten gecontroleerd worden maar ik mag doorrijden.
Op mijn TomTom zie ik dat ik over drie kilometer tol moet betalen, gelukkig kost het niet heel veel (€4)
Het begint zo langzamerhand te schemeren het duurt nog 1:30 voor ik in Gardermoen ben.
In de buitenwijken van Oslo moet ik weer tol betalen, €6 meer dan de vorige keer.
De rest van de rit verloopt soepel, er is weinig verkeer op de weg, als ik om 22:00 aankom bij de ‘’Norway Air Cargo’’ zijn ze maar wat blij met mijn vracht, ik hoef de vracht niet zelf te lossen.
Afkoppelen en opzoek naar een slaapplek.
Voor mijn slaapplek moet ik een half uur rijden, bij het vliegveld is een parkeerplaats waar ik kan slapen, om 23:00 zet ik de tachograaf op rust en ga ik slapen.

To be continued...
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”