Hij bedoelt,
dat je het misschien iets duidelijker kan uitleggen.
Alleen hij zegt dat ietsjes anders
Gr
Map Editor Tutorial
- monkeysven
- Ere-Lid
- Berichten: 1928
- Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
- Locatie: Groesbeek (Gruusbek)
Re: Map Editor Tutorial
Re: Map Editor Tutorial
ja, ik bedoel daar inderdaad mee wat monkeysven zei.
die zinnen van jou kloppen niet, half afgemaakte woorden en de woorden door elkaar heen
die zinnen van jou kloppen niet, half afgemaakte woorden en de woorden door elkaar heen
Re: Map Editor Tutorial
ok ik snap het maar dit is mijn nederlands verder kan ik niet
wordt ik daar op aangevallen ?
en ben ook geen typ wonder
maar geer probleem
wat ik wilde vragen is of er iemand weet hoe je de map editor op laptop ann de gang krijg
met mijn pc kan ik de map editor starten maar laptop lukt niet
ik hoop dat ik duidelijk ben
mvg
wordt ik daar op aangevallen ?
en ben ook geen typ wonder
maar geer probleem
wat ik wilde vragen is of er iemand weet hoe je de map editor op laptop ann de gang krijg
met mijn pc kan ik de map editor starten maar laptop lukt niet
ik hoop dat ik duidelijk ben
mvg
Re: Map Editor Tutorial
kijk, je kan het wel
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Berichten: 3218
- Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: Map Editor Tutorial
Het zou toch ook op je laptop moeten werken?
Als het op je pc wel werkt, ik zou het antwoordt niet weten!
Als het op je pc wel werkt, ik zou het antwoordt niet weten!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- Scaniaboyy8
- Lid
- Berichten: 1649
- Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
- Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!
Re: Map Editor Tutorial
Laptop gebruikt andere toetsen zeg maar. De laptop toetsen hebben een andere naam alsmeen gewoon toetsenbord, ik probeee hem te helpen via PB.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Berichten: 3218
- Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: Map Editor Tutorial
Zijn er ook mensen die modellen voor mij hebben, in de game GTS
Ik zou het zeer op prijs stellen!
Ik zou het zeer op prijs stellen!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- mini trucker
- Lid
- Berichten: 244
- Lid geworden op: zo 21 nov 2010, 12:27
- Locatie: waar m'n scania staat is mn huis
- Contacteer:
Re: Map Editor Tutorial
hallo,
ik wil graag de nederlands talige tutorial maar ik kan hem niet vinden bij de handleiding of heb ik hem gewoon over het hoofd gezien.
mvg Adrie
ik wil graag de nederlands talige tutorial maar ik kan hem niet vinden bij de handleiding of heb ik hem gewoon over het hoofd gezien.
mvg Adrie
gang is alles, remmen is angst
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Berichten: 3218
- Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: Map Editor Tutorial
Volgens mij bestaat die niet, hij is er alleen in het engels
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Berichten: 3218
- Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: Map Editor Tutorial
Wie kan mij helpen met het toevoegen van modellen aan GTS?!
Want het lukt mij niet
Deze heb ik ook; hieronder, kan misschien helpen:
ETS Rijder
Want het lukt mij niet
Deze heb ik ook; hieronder, kan misschien helpen:
http://picturepush.com/public/4372234
Hab nochn paar models übrig die ich mal für die new germany map gemacht hatte, sind leider n großteil nicht mehr vorhanden, stelle sie hier trotzdem mal zum dl damit auch andre mapbauer was davon haben.
Versteckter Inhalt: Readme
17.10.2010
Mapmodels by Ventures87
Credits:
Gitarrist Original Figur by SCS
Kipperzüge Original by SCS
Rest by Ventyres
Inhalt:
folgende Mapmodelle:
Saugplatz
Putzeimer
Reifenfüllanlage
Kippzüge, sowie als model auch als mover
Gitarrist mit sound
Verkehrsspiegel
Installation:
Entpacke das Archiv GTS-Mapmodels-by-Ventures87.rar
Kopiere die mapmodels-ventures87.scs nach Eigene Dateien/German Truck Simulator/mod
Öffne die def/world/model.sii und trage die neuen Models dort ein.
die Einträge sind:
model_def : model.xxx {
model_desc: "/model/baustelle/kippzug/model-empty.pmd"
use_truck_light : true
}
model_def : model.xxx {
model_desc: "/model/baustelle/kippzug/model-kipp.pmd"
use_truck_light : true
}
model_def : model.xxx {
model_desc: "/model/baustelle/kippzug/model-loaded.pmd"
use_truck_light : true
}
model_def : model.xxx {
model_desc: "/model/gitarrist/gitarrist.pmd"
use_truck_light : true
}
model_def : model.xxx {
model_desc: "/model/tankstuff/eimer.pmd"
use_truck_light : true
}
model_def : model.xxx {
model_desc: "/model/tankstuff/luft.pmd"
use_truck_light : true
}
model_def : model.xxx {
model_desc: "/model/tankstuff/saugplatz.pmd"
use_truck_light : true
}
Öffne die def/world/mover.sii und trage die neuen Mover dort ein.
die Einträge sind:
mover_model : mover.kipper1 {
mover_name: "Kippzug Beladen"
model_desc: "/model/baustelle/kippzug/mover-loaded.pmd"
}
mover_model : mover.kipper2 {
mover_name: "Kippzug Beladen Reverse"
model_desc: "/model/baustelle/kippzug/mover-loadedr.pmd"
}
mover_model : mover.kipper3 {
mover_name: "Kippzug Leer"
model_desc: "/model/baustelle/kippzug/mover-empty.pmd"
}
mover_model : mover.kipper4 {
mover_name: "Kippzug Kippend"
model_desc: "/model/baustelle/kippzug/mover-kipp.pmd"
}
mover_model : mover.gitarre {
mover_name: "Sound Für Gitarrist"
model_desc: "/model/gitarrist/sound.pmd"
sound_path[]: "/model/gitarrist/sound/hammer.ogg"
}
Öffne die def/world/sign.sii und trage das neue sign ein.
der Eintrag ist:
sign_model : sign.xxx {
sign_name: "Verkehrsspiegel"
model_desc: "/model/spiegel/spiegel.pmd"
model_coll: "/model/spiegel/spiegel.pmc"
look_name: default
dynamic: true
short_distance: true
}
GANZ WICHTIG!!!:
Bei den model und sign einträgen muss jeweils das xxx durch eine fortlaufende Nummer ersetzt werden.
Bsp:
der letzte Eintrag in der unbearbeiteten model.sii hat die nummer model.289
dann muss beim ersten eintrag das xxx in 290, beim nächsten in 291 usw geändert werden.
Jede Nummer darf nur einmal vorkommen und keine darf ausgelassen werden.
Es muss insgesamt eine durchlaufende Nummerierung also vorhanden sein!
Ausserdem ist zu beachten, dass die Abschlussklammer der Sii vorhanden bleibt!!
das sieht nach dem letzten eintrag also so aus:
}
model_def : model.xxx {
model_desc: "xxx.pmd"
distance_type: 1
}
}
Viel Spaß!
Wenn Ihr diese Modelle in eurer Map verwendet und diese Releasen wollt, braucht ihr nicht um Permission zu fragen.
Aber Credits werden gegeben!
Copyright 2010 by Ventures87
http://www.mediafire.com/?achnt78c1al5chd
ETS Rijder
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.