Tijd

Plaats hier vragen of suggesties over de website en het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Milan1NL
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 08:50
Locatie: Zwolle

Tijd

Bericht door Milan1NL »

Weetje wat mij opvalt en dat is: Rechts zie je de tijd van wanneer die gene een bericht heeft geschreven Nou die tijd zit nog een uur voor uit dus meschien ff fixen??
Gebruikersavatar
jarnelieftink13
Lid
Lid
Berichten: 917
Lid geworden op: ma 18 jul 2011, 16:13
Locatie: doornspijk

Re: Tijd

Bericht door jarnelieftink13 »

nee dat moet jij fiksen :D
op gebruikerspaneel klikken en dan ergens weet niet waar precies kun je zomertijd uitzetten
ether piraten aan de macht
Gebruikersavatar
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 3218
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Tijd

Bericht door ETS Rijder »

Gebruikerspaneel > Foruminstellingen > Zomertijd gebruiken: NEE (moet je selecteren, zodat je tijd weer klopt)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Pieter

Re: Tijd

Bericht door Pieter »

jarnelieftink13 schreef:nee dat moet jij fiksen :D
op gebruikerspaneel klikken en dan ergens weet niet waar precies kun je zomertijd uitzetten
Goed gezegd :mrgreen: Wij kunnen het inderdaad alleen voor gasten instellen, maar niet voor de leden ;)
Gebruikersavatar
Barry Butsers
Lid
Lid
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 13:10
Locatie: Uw advertentie hier? Bel: 06-49458115

Re: Tijd

Bericht door Barry Butsers »

Ja had ik ook al gemerkt, maar met wat goede hulp was het zo aangepast :thumbup:
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: Tijd

Bericht door CJIB »

Goed gezegd :mrgreen: Wij kunnen het inderdaad alleen voor gasten instellen, maar niet voor de leden ;)
Het is volgens mij wel in te stellen maar dan moet je de juiste SQL draaien dus waar je forum in zit verwerkt en volgens mij is dit toch ook phpbb3 forum zo niet dan zal je het een moeten zoeken op het www succes.

De informatie hier onder beschreven is een directe kopie van het phpbb.nl forum en is dus niet aangepast of gemaakt door mij alle eer gaat dan ook naar de recht matige eigenaar/maker.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste beheerders,

Dit weekend (zaterdag op zondag) kunnen we een uur langer slapen/feesten, dit betekent dus dat om 03:00 uur de klok een uur terug moet worden gezet naar 02:00, zo ook op je phpBB3 forum. Dit kunnen de leden zelf, maar je kunt het net zo makkelijk voor iedereen in één keer doen. Stuk gemakkelijker denk ik maar zo!

Je kunt dit doen door één van de volgende SQL query's te draaien:

Wintertijd aanzetten voor alle gebruikers in de tijdzone GMT + 1

Code: Selecteer alles

    UPDATE `phpbb_users` SET `user_dst` = '0' WHERE `user_timezone` = '1.0.0';
    UPDATE `phpbb_config` SET `config_value` = '0' WHERE `config_name` = 'board_dst';
De eerste regel zorgt ervoor dat er bij alle gebruikers die tijdzone GMT +1 hebben geselecteerd de Zomertijd op "Nee" wordt gezet. De tweede regel zet je in het beheerderspaneel de zomertijd uit, zo kunnen gasten en nieuwe leden gelijk de nieuwe tijd meepikken.


Wintertijd aanzetten voor iedereen

Code: Selecteer alles

    UPDATE `phpbb_users` SET `user_dst` = '0';
    UPDATE `phpbb_config` SET `config_value` = '0' WHERE `config_name` = 'board_dst';
De eerste regel zorgt ervoor dat bij alle gebruikers Zomertijd op "Nee" komt te staan. De tweede regel zet je in het beheerderspaneel de zomertijd uit, zo kunnen gasten en nieuwe leden gelijk de nieuwe tijd meepikken.
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Tijd

Bericht door Bart »

Beste CJIB,

wil je a.u.b. zo snel mogelijk stoppen met het sturen van acceptgiro's naar mijn adres? Heb er in één maand tijd al zo'n 3 ontvangen van jou haha :D
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Website vragen of suggesties”