Vraagje m.b.t gebruiken stuurwiel

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Estoque
Lid
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 19 aug 2012, 15:06

Vraagje m.b.t gebruiken stuurwiel

Bericht door Estoque »

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en de aanleiding voor de aanmelding hier is een probleem welke ik tegen ben gekomen in zowel ETS als in GTS.

Op de xbox gebruik ik al enige tijd mijn Fanatec Turbo S wheel. nooit problemen mee gehad en sinds een paar weken gebruik ik hem ook op de computer. In games als F1 2011 en Project Cars geen problemen gehad alleen in GTS en ETS kan ik hem niet gebruiken.

wat ik als probleem heb is dat als ik de stuuras wil instellen(ja ik heb de optie "Keyboard + Turbo S wheel" geselecteerd in het controllerscherm) dat hij het niet doet. hij vind onder geen omstandigheid mijn stuuras. op internet kwam ik meerdere mensen tegen(met logitechs, fanatecs en andere merken) die het zelfde hadden maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.

weet 1 van jullie misschien wat de oorzaak is en hoe ik dit kan oplossen.

ik draai op dit moment nog 1.04 van GTS maar ik ben aan het updaten..

groeten
Estoque
Gebruikersavatar
116736
Lid
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 10 dec 2010, 10:58
Locatie: harkema friesland

Re: Vraagje m.b.t gebruiken stuurwiel

Bericht door 116736 »

in het scherm waar je het stuur hebt geselecteerd staat nog schuif balken onder bij de laatste drie schuifbalken staat disabled, als je het stuur wilt in stellen (van onderen de derde (genaamd steering axes)) klik je op disabled en draai je het stuur dan komt er testaan welke as het is (vaak de X as) voor het gas pendaal (2e van onderen (genaamd acceleration axes)) en het rempendaal (1ste van onderen (brake axes)) doe je het zelfde

MVG 116736
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”