Ben al lang opzoek naar de link van de truck van VS Trans
Als er iemand is die de link weet van deze truck....
......Weet het me dan te zeggen. A.U.B.
Alvast bedankt
Scania R500 VS Trans
- daffiefreak
- Lid
Re: Scania R500 VS Trans
deze wagen is van mij en is prive, deze heb ik herskint van de truck van vamitrans (ook prive)smarty schreef:Ben al lang opzoek naar de link van de truck van VS Trans
Als er iemand is die de link weet van deze truck....
......Weet het me dan te zeggen. A.U.B.
Alvast bedankt
je kan misschien de originele vamitra ruilen tegen iets dat ook zeldzaam is (de maker zit ook op dit forum en ken ik persoonlijk)
mvg
daffiefreak (vs trans)
Ik heb een gebrek. Ik ben vrachtwagen gek.
Daffiefreak : heb je geen zin om de nieuwe vamitra truck te maken voor ETS??
-
- Lid
Vergeet niet dat dat heel veel werk is!!smarty schreef:Daffiefreak : heb je geen zin om de nieuwe vamitra truck te maken voor ETS??
juah...weet ik daarom dat ik niet teveel wil vragen want heb het ooit zelf gebrobeerd maar er is niets van terecht gekomenfreekmongool schreef:Vergeet niet dat dat heel veel werk is!!smarty schreef:Daffiefreak : heb je geen zin om de nieuwe vamitra truck te maken voor ETS??
- daffiefreak
- Lid
de striping is heel goed te doen, alleen die airbrush...smarty schreef:juah...weet ik daarom dat ik niet teveel wil vragen want heb het ooit zelf gebrobeerd maar er is niets van terecht gekomenfreekmongool schreef:Vergeet niet dat dat heel veel werk is!!smarty schreef:Daffiefreak : heb je geen zin om de nieuwe vamitra truck te maken voor ETS??
Ik heb een gebrek. Ik ben vrachtwagen gek.
Tjah het moet ook niet helemaal in de details he ;D
ja ik ken hem ook. hij wil meestal alleen iets ruile!
Wat bedoel je??v8smeltv8 schreef:ja ik ken hem ook. hij wil meestal alleen iets ruile!
Dat hij een van zijn privé trucks geeft in ruil voor een privé truck van jou