Bedrijf/Garage

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
vinootje
Lid
Lid
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 20:36

Bedrijf/Garage

Bericht door vinootje »

Hey ik ben level 7 en heb een swift c van 10,000 gekocht en heb all een paar speciale vrachten geleverd heb nu 83,000 euro ik heb een garage gekocht i nrockstok. hoe kan ik nu bestuurders inhuren en een truck geven want ik heb nu 1 bestuurder ingehuurd via Job@net maar als ik een truck wil kiezen voor hem dan zeg die dat ik moet upgrade 500,000 Wie kan mij uitleggen of met vieo hoe je een bedrijf kan starten en bestuurders een truck en vracht geeft
Gebruikersavatar
Jupie
Lid
Lid
Berichten: 720
Lid geworden op: di 16 jun 2009, 12:29
Locatie: Amstelveen (Westwijk)

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door Jupie »

je kan pas trucks kopen als je de garage hebt upgegrade (of hoe ik het ook zeggen moet), eerder kan het niet. wel kun je al inderdaad de chauffeurs inhuren maar of dat nut heeft weet ik niet, want je moet dan als nog het salaris betalen. ;)
Michael1234
Lid
Lid
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 20:16

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door Michael1234 »

trucks kopen moet via de dealers.
je krijgt dan de keus of je zelf in de truck wil rijden, of dat je em naar je garage stuurt ;)
vinootje
Lid
Lid
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 20:36

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door vinootje »

hmm dus als ik het goed begrijp moet je een garage heb ik all bestuurder heb ik ook all. Truck nog niet. en ik moet de garage upgraden 500,000 als het goed is maar waarom 500,000 ik snap het niet. krijg je later veel meer geld voor vrachten of ?
Michael1234
Lid
Lid
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 20:16

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door Michael1234 »

je hebt garage.
je hebt een chauffeur.
geen truck
en ook geen 500.000 euro om je garage uit te bouwen.
maar wel geld om een truck voor je chauffeur te kopen.
dan ga je naar een dealer.
koop je de truck die je wilt voor je chauffeur.
als het goed is krijg je dan de keus om je truck in te wisselen, of om de truck aan een chauffeur te geven.
vinootje
Lid
Lid
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 20:36

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door vinootje »

Oke ik had 1 swift gekocht die 2e hands 10,000 en die andere 2 in mijn garage. nu moet ik dus 2 chaufeurs huren en die gaan dan vanzelf vrachten riujden en ik krijg het geld
Gebruikersavatar
sebasss
Lid
Lid
Berichten: 251
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:06
Contacteer:

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door sebasss »

Maar wel loon betalen en brandstof weet ik niet zeker
vinootje
Lid
Lid
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 20:36

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door vinootje »

oke bijvoorbeeld mijn huur schaufeur die heeft een vracht van 10,000 hoeveel krijg ik en hoeveel krijgt mhij en hoeveel vrachten rijdt hij in een dag dus 1x geld voor mij of x of 5x
Gebruikersavatar
sebasss
Lid
Lid
Berichten: 251
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:06
Contacteer:

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door sebasss »

Dat is denk moeilijk van te voren te zeggen ligt denk ik ook aan afstand etc dat kun je beter uitvinden door te kijken aan t eind van de rit
vinootje
Lid
Lid
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 20:36

Re: Bedrijf/Garage

Bericht door vinootje »

dus ik heb nu 2 vrachtwagens alleen zo 2 chaufeurs huren en dan gaan ze vanzelf vrachten leveren ? en het geld gaat automatisch naar mij ? heb ik dan zo geld voor de uitbreiding ?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”