Kan je wel stellen. Even jongens/ en meiden even een bravo aan VolvoFH (Tom) die het café heeft geopend. Dankzij hem is het forum 100% op vooruit gegaan.
Zeg nou zelf is het veranderd, of is het veranderd!
Oww ja heb trouwens in me garage box even me race filter erin gezet. Klinkt al goed.
Het Café
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Re: Het Café
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Samen met Willem hoor, 

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Moet je auto een raceauto wordenWoKo schreef:Oww ja heb trouwens in me garage box even me race filter erin gezet. Klinkt al goed.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Nee dat niet maar dat rommel die er eerst inzat was bagger. Daarom heb ik het vervangen. Heb de eindoverbrening van zijn 5 naar 6 iets (laten) verkorten zodat hij mooi 2000 toeren draait in zijn 6 op 120 km. En dat ik een verbruik neer zet van 4.5 liter per 100 km. Kijk daar doen we het voor.
Zo ik ga koffie leuten en biertje nemen. Morgen gaat de wekker om 5 uur. Om half 7 zit ik op de weg richting frankfurt.
Laterzz
Zo ik ga koffie leuten en biertje nemen. Morgen gaat de wekker om 5 uur. Om half 7 zit ik op de weg richting frankfurt.
Laterzz
Laatst gewijzigd door WoKo op vr 18 mar 2011, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ff iets toevoegen
Reden: ff iets toevoegen
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Oké sucses morgenWoKo schreef:Nee dat niet maar dat rommel die er eerst inzat was bagger. Daarom heb ik het vervangen. Heb de eindoverbrening van zijn 5 naar 6 iets (laten) verkorten zodat hij mooi 2000 toeren draait in zijn 6 op 120 km. En dat ik een verbruik neer zet van 4.5 liter per 100 km. Kijk daar doen we het voor.
Laterzz

-
- Lid
hallo xD
-
- Lid
ja morguh
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Goed denk ik, een leuke sfeer hangt hier trouwens

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.