Euro Truck Simulator 2
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
Waar heb je stream voor nodig als je op een normale computer of laptop het speelt? 

--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

voor de downloadversie bij steam of als je game aan steam koppelt hoef je niet elke keer je serial in te voeren + je kunt hem bij steam downloaden en makkelijker dlc aanschaffen.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ben niet zo goed in computer taal kan het ook gewoon in het nederlands?
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

als je het spel niet op dvd hebt maar gekocht via internet dan kun je ets2 koppelen aan steam en zodoende kun je ets2 via steam updaten en eventueel betaalde dlc(updates) aanschaffen + als je een nieuwe computer koopt of windows opnieuw op je pc installeert dan kun je het via steam weer downloaden zonder je spelcode in te hoeven voeren.
duidelijker dan dit kan ik het niet formuleren
duidelijker dan dit kan ik het niet formuleren
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Dat hoeft ook niet want ik snap het helemaal!
Misschien heb ik hier later nog wat aan. Als hij pc weer eens kapot gaat...
Misschien heb ik hier later nog wat aan. Als hij pc weer eens kapot gaat...
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

weet er iemand wat meer of er al een lzv beschrikbaar is of wordt gemaakt vooreen volgende update???
mvg stefan

mvg stefan
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland 

Ets 2 is op dit moment de meest gekochte game op steam. 

leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
Ze hebben het geprobeerd, maar ik denk niet dat het gaat komenbrando schreef:weet er iemand wat meer of er al een lzv beschrikbaar is of wordt gemaakt vooreen volgende update???![]()
![]()
![]()
mvg stefan
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Zelf zou ik ook graag LZV's zien in het spel, maar dan moet er ivm AI traffic nog veel gebeuren, het AI traffic anticipeerd niet voor de volle 100% met wat jij doet.
Als jij bij de ingang van een bedrijf met de 4 knipperlichten afremt en stopt net voorbij de ingang met de bedoeling achterwaarts binnen te rijden komen ze tot net achter jou staan zodat je niet achterwaarts kan rijden. In Real Life heeft elke chauffeur deze aktie door en stopt ver genoeg van de vrachtwagen vandaan zodat deze ruimte heeft om te manoeuvreren.
Op somminge opritten kan je de afslagstrook niet gebruiken omdat je zo weinig plaats hebt om je draai te nemen, gebruik je de afslagstrook toch, dan hangt de trailer geheid tegen de vangrail, gebruik je de strook niet, staat je richtingaanwijzer op, komt er toch een auto of meerdere er letterlijk tussen gewrongen zodat jij zelf moet stoppen voor je een boete krijgt van een aanrijding.
Laat staan dat er LZV gereden word, dan heb je net meer plaats nodig, word het probleem net groter.
Ook, geen enkele stad is er op gebouwd om LZV te ontvangen, nergens parkeerplaats voor LZV(voor eventueel afkoppelen en afleveren met 1 trailer tegelijk), de bedrijven ITCC, NBFC, Sanbuilders en Euroacres hebben een grote binnenplaats, dat is geen probleem.
Trameri, BCP, FCP, Posped, LKW deze hebben geen plaats voor LZV, veel te klein.
Het kan zijn dat SCS ons in de toekomst verrast met LZV en alle nodige aanpassingen, ik zal het alleen maar toejuichen dan, maar ik vrees dat dat een droom van velen gaat blijven.
Als jij bij de ingang van een bedrijf met de 4 knipperlichten afremt en stopt net voorbij de ingang met de bedoeling achterwaarts binnen te rijden komen ze tot net achter jou staan zodat je niet achterwaarts kan rijden. In Real Life heeft elke chauffeur deze aktie door en stopt ver genoeg van de vrachtwagen vandaan zodat deze ruimte heeft om te manoeuvreren.
Op somminge opritten kan je de afslagstrook niet gebruiken omdat je zo weinig plaats hebt om je draai te nemen, gebruik je de afslagstrook toch, dan hangt de trailer geheid tegen de vangrail, gebruik je de strook niet, staat je richtingaanwijzer op, komt er toch een auto of meerdere er letterlijk tussen gewrongen zodat jij zelf moet stoppen voor je een boete krijgt van een aanrijding.
Laat staan dat er LZV gereden word, dan heb je net meer plaats nodig, word het probleem net groter.
Ook, geen enkele stad is er op gebouwd om LZV te ontvangen, nergens parkeerplaats voor LZV(voor eventueel afkoppelen en afleveren met 1 trailer tegelijk), de bedrijven ITCC, NBFC, Sanbuilders en Euroacres hebben een grote binnenplaats, dat is geen probleem.
Trameri, BCP, FCP, Posped, LKW deze hebben geen plaats voor LZV, veel te klein.
Het kan zijn dat SCS ons in de toekomst verrast met LZV en alle nodige aanpassingen, ik zal het alleen maar toejuichen dan, maar ik vrees dat dat een droom van velen gaat blijven.
Ik DACHT gelezen te hebben dat er in een patch het verkeer beter is gemaakt, of heb ik dat mis ?
Maar idd, verkeer werkt niet altijd goed, bij Trameri zoals je zegt als je in achteruit wil inrijden ofzo moet je juist geluk hebben dat er geen voertuig afkomt, wat ik wel eens leuk vindt, een moeilijk losadres, is in het echt ook niet altijd even makkelijk om op de besteming te geraken. Wat mij soms stoort is dat oversteken, rijden die ****** recht op m'n truck af
( De patch mag vanaf nu wel lichtjes komen, maargoed, we wachten rustig af
)
Grtz,
Jens.
Maar idd, verkeer werkt niet altijd goed, bij Trameri zoals je zegt als je in achteruit wil inrijden ofzo moet je juist geluk hebben dat er geen voertuig afkomt, wat ik wel eens leuk vindt, een moeilijk losadres, is in het echt ook niet altijd even makkelijk om op de besteming te geraken. Wat mij soms stoort is dat oversteken, rijden die ****** recht op m'n truck af

( De patch mag vanaf nu wel lichtjes komen, maargoed, we wachten rustig af

Grtz,
Jens.