Nog even kort samenvattend en uitgelegd voor hen die het nog niet echt duidelijk hebben wat nou het verschil is tussen een patch en DLC:
We know that many of you are waiting for the numerous bug fixes and optimizations in this game update. The 1.2.0 patch is almost here, but at the moment the best estimate for its release is "early next week." (week 46)
Dit gaat over een patch. Bugfixes en optimizations. Dit is gratis.
We are thinking of creating the first DLC for the game - extending the game world by about a dozen cities. To put this into perspective, our older games like ETS1, GTS or UKTS all had below 20 cities in them, so when it comes to the effort required, this is quite a task, quite an investment.
Dit gaat over DLC (Downloadable Content). Dit is dus een expansion (uitbreiding) van de huidige game. Dit is (meestal) NIET gratis.
SCS Schrijft/vraagt zijn gebruikers dan ook het volgende: Would you tolerate it if we put a price on such a game expansion and asked for your money to buy it?
Would you support us if we prepared a campaign on a site like kickstarter.com or indiegogo.com to help us finance the development and give you a chance to pre-order the expansion through it?
Ik hoop dat het nu duidelijk is., en afhankelijk van de content vs. de prijs van de DLC koop ik deze wel of niet.
Als het een DLC is met (grote) uitbreiding van de map dan ben ik bereid om ong 7 tot 10 er voor te betalen.
Frankrijk moet zoiezo verder af en spanje portugal zal leuk wezen.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
Moet je eens met dringende lading op een tolpoort afrijden waar net een auto door heen gaat. je hoeft dan geen tol te betalen hahahha. vlieg je er zo met 90 door hahah
jztrucking schreef:Moet je eens met dringende lading op een tolpoort afrijden waar net een auto door heen gaat. je hoeft dan geen tol te betalen hahahha. vlieg je er zo met 90 door hahah
;p
Hahaha bij mij lukte het niet hij was wel open maar ik reed hard maar het leek of er een ontzichtbare muur was stond in 1x stil en dan gaat dat ding naar beneden :p