Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Weet iemand of er nog andere Trailer skin pack's zijn? of is die wat tussen de downloads staat tot nu toe de enigste
er zijn vast wel meer, moet je ff rondneuzen op het internet
zijn dr weer wat nieuwe updates?
- jarnelieftink13
- Lid
was toch ook een mod dat je zwaailampen op de bullbar kon
ether piraten aan de macht
daar is geen mod voor nodig. dat kan aljarnelieftink13 schreef:was toch ook een mod dat je zwaailampen op de bullbar kon
-
- Lid
Ik heb waarschijnlijk binnenkort 2 licenties voor ETS2.
1 houd ik zelf maar voor de 2e heb ik geen nut dus als er iemand geïnteresseerde is om de code te kopen tegen gereduceerd tarief (bedrag heb ik nog niet over na gedacht maar zal ws. rond de 20 euro zijn) dan hoor ik dit graag.
Stuur even een priveberichtje als je interesse hebt.
Ik heb de code nog niet en heb hier ook nog geen datum voor maar ik gok op (eind) deze week.
1 houd ik zelf maar voor de 2e heb ik geen nut dus als er iemand geïnteresseerde is om de code te kopen tegen gereduceerd tarief (bedrag heb ik nog niet over na gedacht maar zal ws. rond de 20 euro zijn) dan hoor ik dit graag.
Stuur even een priveberichtje als je interesse hebt.
Ik heb de code nog niet en heb hier ook nog geen datum voor maar ik gok op (eind) deze week.
- Xboxjah
- Lid
Licenties hoor je niet te kopen. Die horen te komen in een van de updates.
Zit je nou hier mensen proberen te bedriegen?
@pro.f Serieus? Bij mij geeft hij geen zwaailampen aan bij bullbar..
Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
ik denk dat hij een serial bedoelt. en welk level ben je. die komen pas in een later level. weet niet meer welkeXboxjah schreef:Licenties hoor je niet te kopen. Die horen te komen in een van de updates.
- scaniaontheroad
- Lid
heb ik weer . eindelijk me truckie gekoch , eerste tourtje kijk ik ff naar men telefoon jaag ik hem zo de vangrail in over de kop alles 55 % schade kost ff een dikke ton reparatie haha pegg hebbe 

wees blij dat het in het spel is en niet in het echt. daarom moet je tijdens het rijden je dus concentreren op het rijden en niet op je mobielscaniaontheroad schreef:heb ik weer . eindelijk me truckie gekoch , eerste tourtje kijk ik ff naar men telefoon jaag ik hem zo de vangrail in over de kop alles 55 % schade kost ff een dikke ton reparatie haha pegg hebbe