Ik heb het sowieso gehad met bol (slechte ervaringen uit het verleden).
Als ik het ergens anders kan krijgen (wat meestal het gval is) dan doe ik dat.
Heb ook wel poitieve (of neutrale) ervaringen, daar niet van, maar de negatieve wegen toch net wat zwaarder.
Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Ik weet niet heel goed of ik hiervoor een nieuw topic moet aanmaken of niet? Vind het al snel onoverzichtelijk worden met al die nieuwe topics over eigen onderwerpen.
Mijn vraag en tevens probleem:

Ik kan mijn dashboard informatie gewoon weg niet lezen. Spel staat op Ultra qua instellingen en het heeft niets met de verlichting te maken. Of het nu 9 uur 's morgens is, 18 uur 's avonds of 3 uur 's nachts. Het is gewoon 'te ver' weg. Iemand die een oplossing geeft? Voor mijn diesel is dit wel handig, anders moet ik me focussen op de streepjes bij de GPS en die zijn niet nauwkeurig.
Mijn vraag en tevens probleem:

Ik kan mijn dashboard informatie gewoon weg niet lezen. Spel staat op Ultra qua instellingen en het heeft niets met de verlichting te maken. Of het nu 9 uur 's morgens is, 18 uur 's avonds of 3 uur 's nachts. Het is gewoon 'te ver' weg. Iemand die een oplossing geeft? Voor mijn diesel is dit wel handig, anders moet ik me focussen op de streepjes bij de GPS en die zijn niet nauwkeurig.
inderdaad bol.com scoort bij mij geen punten meer
Tijd voor een brilletje haha?
Ik zie dat je 89 rijdt, bijna 15000 toeren maakt en in de 12e versnelling zit, het buiten 19 graden is, kwart over 8 is en je tank nagenoeg vol is. Alleen de motortemperatuur kan ik zo even niet ontdekken
Ik zie dat je 89 rijdt, bijna 15000 toeren maakt en in de 12e versnelling zit, het buiten 19 graden is, kwart over 8 is en je tank nagenoeg vol is. Alleen de motortemperatuur kan ik zo even niet ontdekken

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Mensen, kijk even naar de datum waarop hij leverbaar is! 26 oktober staat er, heeft alles te maken met het hele import-proces van de games.
Dat er mensen zijn die hem via bol eerder krijgen, dat zal zijn omdat de eerste exemplaren binnenkomen en die worden verstuurd naar de bestellers, op willekeurige volgorde.
Dat er mensen zijn die hem via bol eerder krijgen, dat zal zijn omdat de eerste exemplaren binnenkomen en die worden verstuurd naar de bestellers, op willekeurige volgorde.

Maar ik moe toegeven dat die cijfertjes wel erg klein zijnBart schreef:Tijd voor een brilletje haha?

Ben bang dat dat gewoon bij het interieur van die truck hoort. Zal in het echt ook wel zo zijn gok ik?
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Moet je de schaling hoger zetten, is het beter te lezenPurno schreef:Maar ik moe toegeven dat die cijfertjes wel erg klein zijnBart schreef:Tijd voor een brilletje haha?
Ik zie dat je 89 rijdt, bijna 15000 toeren maakt en in de 12e versnelling zit, het buiten 19 graden is, kwart over 8 is en je tank nagenoeg vol is. Alleen de motortemperatuur kan ik zo even niet ontdekken![]()
Ben bang dat dat gewoon bij het interieur van die truck hoort. Zal in het echt ook wel zo zijn gok ik?

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Nee, die scaling in je grafische opties, maken rond nog ronder. Als je hem op 400% zet, trekt het erg veel van je PC.D-saffier schreef:Moet je de schaling hoger zetten, is het beter te lezenPurno schreef:Maar ik moe toegeven dat die cijfertjes wel erg klein zijnBart schreef:Tijd voor een brilletje haha?
Ik zie dat je 89 rijdt, bijna 15000 toeren maakt en in de 12e versnelling zit, het buiten 19 graden is, kwart over 8 is en je tank nagenoeg vol is. Alleen de motortemperatuur kan ik zo even niet ontdekken![]()
Dus die scaling hoort bij de antialias opties?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Goh wijsneus, dat kan ik ook nog wel lezen. Het gaat me om de brandstof meter en die informatie.Bart schreef:Tijd voor een brilletje haha?
En zoals Cix zegt heeft het niets met je schaling te maken. Die staat overigens al op 300%