Euro Truck Simulator 2
- Xboxjah
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Koray, je weet dat je je berichten aan kan passen hé, in plaats van double posts te maken ofzo..
Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
helemaal niks gekregen van bol.com, slechte service, al sinds 12 oktober gereserveerd
terwijl afleveradres goed is.
terwijl afleveradres goed is.
Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnen
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
[/quote]
ik heb al sinds 12 oktober gereserveerd op bol.com en heb de game nog steeds niet ...[/quote]
Dat is echt raar. Heb je contact opgenomen met bol of eventueel gekeken of je aflever adres of verdere informatie klopt?[/quote]
afleveradres klopt, heb nu een e-mail gestuurd

ik heb al sinds 12 oktober gereserveerd op bol.com en heb de game nog steeds niet ...[/quote]
Dat is echt raar. Heb je contact opgenomen met bol of eventueel gekeken of je aflever adres of verdere informatie klopt?[/quote]
afleveradres klopt, heb nu een e-mail gestuurd
ik heb al sinds 12 oktober gereserveerd op bol.com en heb de game nog steeds niet ...[/quote]sieder schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnen![]()
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
afleveradres klopt, heb nu een e-mail gestuurd[/quote]
Oke Sieder
Ja weet ik maar soms type ik via iPod en dan gaat het niet zijn gangetje. Meestal wel en meestal nietXboxjah schreef:Koray, je weet dat je je berichten aan kan passen hé, in plaats van double posts te maken ofzo..
Waarom zijn nu al zoveel downloads onbereikbaar? Te vaak gedownload, verplicht registreren enz. enz. Voornamelijk de mods van ETS Rijder die dit probleem hebben.
edit: ik heb nog een spelfoutje gespot; "Ijmunden" in het veerboot-scherm
edit: ik heb nog een spelfoutje gespot; "Ijmunden" in het veerboot-scherm
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Dat verhaal klopt dus ook niet dat ze het morgen pas binnen krijgen.sieder schreef:koray98 schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnenmaxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....![]()
Ik krijg net bericht dat ze het spel hebben verzonden. Maar waarschijnlijk mochten ze het morgen pas aan laten komen.
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
maxieboy schreef:Dat verhaal klopt dus ook niet dat ze het morgen pas binnen krijgen.sieder schreef:
Ik krijg net bericht dat ze het spel hebben verzonden. Maar waarschijnlijk mochten ze het morgen pas aan laten komen.
Ja ik heb ook net een mail ontvangen dat hij onderweg is. Nu heb ik er 2 van. Dus kon toch niet annuleren ofzo. Maar wel grappig alleen weet niet wat ik met de 2e moet doen XD
retour sturen?koray98 schreef:maxieboy schreef:Dat verhaal klopt dus ook niet dat ze het morgen pas binnen krijgen.sieder schreef:
Ja ik heb ook net een mail ontvangen dat hij onderweg is. Nu heb ik er 2 van. Dus kon toch niet annuleren ofzo. Maar wel grappig alleen weet niet wat ik met de 2e moet doen XD
Of marktplaats.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
retour sturen?
Of marktplaats.[/quote]
O oke bedankt voor de tip maar ik had al paar dagen geleden al een mail gestuurd van ik wil het graag annuleren daar hebben ze niet op gereageerd. Misschien doen ze dat morgen of overmorgen wel ( tenminste dat hoop ik) en ik had al betaald en ik hoop dat er geen probleem van maken van dat ik al betaald heb enzo
Of marktplaats.[/quote]
O oke bedankt voor de tip maar ik had al paar dagen geleden al een mail gestuurd van ik wil het graag annuleren daar hebben ze niet op gereageerd. Misschien doen ze dat morgen of overmorgen wel ( tenminste dat hoop ik) en ik had al betaald en ik hoop dat er geen probleem van maken van dat ik al betaald heb enzo