Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
oke en wat voor stuur heb je dan?
- Paragromeijn
- Lid
- Paragromeijn
- Lid
Oh, ik zag het namelijk vandaag dat alleen mijn truck een verre lichtstraal gaf en toen keek ik in het rond en zag ik dat AI verkeer alleen parkeerlichten aan heeft :ppower boy535 schreef:Nee, is me nog niet opgevallen (heb er ook niet op gelet)Paragromeijn schreef:Is het iemand anders eigenlijk ook al opgevallen dat het AI verkeer in de nacht alleen hun parkeerlichten aan hebben?
__
Als je in je truck rijd druk je op ENTER dan op cabine instellingen of iets dergelijks en dan kun je kiezen tussen lampen of spiegelsParagromeijn schreef:Ik had een vraag, hoe kan je nou je spiegels afstellen?

leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
oke en wat voor stuur heb je dan?
Is er iemand die me kan vertellen hoe je gas geeft en remt als je een stuur hebt zonder pedalen? Ik zou dat graag willen weten voordat ik dergelijk stuur aankoop. Bedankt.
- Paragromeijn
- Lid
Oh maar als ik op ENTER druk dan gebeurd er bij mij nietscoen222 schreef:Als je in je truck rijd druk je op ENTER dan op cabine instellingen of iets dergelijks en dan kun je kiezen tussen lampen of spiegelsParagromeijn schreef:Ik had een vraag, hoe kan je nou je spiegels afstellen?
__
- Xboxjah
- Lid
Escape bedoelt Coen.
Er staat dan Mijn truck, dan moet je op Cabineaanpassingen klikken, daarna kan je kiezen tussen lichten en spiegels.
Er staat dan Mijn truck, dan moet je op Cabineaanpassingen klikken, daarna kan je kiezen tussen lichten en spiegels.
Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
- Paragromeijn
- Lid
Ohh bedankt en coen trouwens ook bedanktXboxjah schreef:Escape bedoelt Coen.
__