Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Je remt al te snel vind ik.jarnelieftink13 schreef:vindt juist dat ze veel echter remmencoen222 schreef:Nee maar wel dat de trucks voor geen meter remmen.
Ik speel nu nog met toetsenbord maar als je dan eens wat zachter wil gaan rijden van bijv 90 naar 50 en je rem eens een keer dan rij je al 25 km/u
Maar als je langzaam rijd dan sta je helemaal snel stil je kan hem niet echt laten rollen ofzo wat ik wel vaak bij de oude simulatoren deed ;p
-
- Lid
je moet pompend remmen.. dus niet in 1 keer want dan sta je binnen 2 seconden stil...
-
- Lid
Dat is ook hoe het in het echt moet, als je in 1x de rem intrapt worden de schijven/trommels te heet en kunnen ze vast slaan.jztrucking schreef:je moet pompend remmen.. dus niet in 1 keer want dan sta je binnen 2 seconden stil...
- Barry Butsers
- Lid
ja je staat wel heel snel stil, als ik voor een stoplicht wil stoppen, kan er altijd nog een auto of 2 voor mijn vrachtwagen staan
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
waar ik ook achter kwam is dat als je met grootlicht op rijd en er komt een auto aan knippert deze met de lichten 

Ook als je van rechts komt, geeft verkeer je voorrang en dan knipperen ze ook 
Als zoiets te programmeren is, zou het ook mogelijk moeten zijn dat andere trucks een knippertje geven na het inhalen. Toch?
Overigens heb ik een code besteld bij de media markt, maar er is dus iets misgegaan waardoor ik hem niet ontvangen heb... De klacht is doorgestuurd naar een ander bedrijf omdat media markt de downloads niet zelf beheert... Sjongejonge

Als zoiets te programmeren is, zou het ook mogelijk moeten zijn dat andere trucks een knippertje geven na het inhalen. Toch?
Overigens heb ik een code besteld bij de media markt, maar er is dus iets misgegaan waardoor ik hem niet ontvangen heb... De klacht is doorgestuurd naar een ander bedrijf omdat media markt de downloads niet zelf beheert... Sjongejonge
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- Barry Butsers
- Lid
ja zou miss wel kunnen, is weer iets voor in een toekomstige update (zou wel mooi zijn
)

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Om te beginnen is het een geweldig verslavend spel.
Toch enkele kleine opmerkingen.
- er is geen enkele bus in het spel te zien, of een tractor of moto, wat op zich wel jammer is. Het enige dat je ziet, zijn andere vrachtwagens en gewoon personenwagens.
- ik heb nog maar 1 voetganger gezien, wat op zich wel heel vreemd is. Ik had verwacht dat je veel meer voetgangers zou tegenkomen.
- files heb ik nog niet meegemaakt, wel een kleine vertraging, maar echt vaststaan in het verkeer en helemaal niet meer vooruit komen, heb ik nog niet meegemaakt.
- leningen in het spel zijn erg leuk, enige jammere hier aan is dat je ontzettend snel een lening kan aangaan, ik had maar 50000euro en kon al opeens 500000 lenen, wat ik wel niet zo realistisch vind. Dit zou in het echte leven nooit kunnen, zeker niet in deze economische tijden.
- als je van een snelweg afgaat, dan heb je soms een kruising waar je voorrang moet geven van andere mensen die van een snelweg afkomen, hier sta je soms wel 10min te wachten want er blijven autos afkomen, dit is naar mijn mening niet goed gemaakt en dit had dan ook een rondpunt moeten zijn ipv een kruising.
- invoegen op de snelweg door AI autos ziet er soms gek uit, ze blijven gewoon op de invoegstrook staan en staan dan ook helemaal stil, iets wat in het echt niet zou kunnen.
Hopelijk worden enkele van deze dingen rechtgezet in een patch, dan zou het spel helemaal af zijn. Mocht dat niet het geval zijn, blijf ik het toch spelen want het is een geweldig goeie game.
Toch enkele kleine opmerkingen.
- er is geen enkele bus in het spel te zien, of een tractor of moto, wat op zich wel jammer is. Het enige dat je ziet, zijn andere vrachtwagens en gewoon personenwagens.
- ik heb nog maar 1 voetganger gezien, wat op zich wel heel vreemd is. Ik had verwacht dat je veel meer voetgangers zou tegenkomen.
- files heb ik nog niet meegemaakt, wel een kleine vertraging, maar echt vaststaan in het verkeer en helemaal niet meer vooruit komen, heb ik nog niet meegemaakt.
- leningen in het spel zijn erg leuk, enige jammere hier aan is dat je ontzettend snel een lening kan aangaan, ik had maar 50000euro en kon al opeens 500000 lenen, wat ik wel niet zo realistisch vind. Dit zou in het echte leven nooit kunnen, zeker niet in deze economische tijden.
- als je van een snelweg afgaat, dan heb je soms een kruising waar je voorrang moet geven van andere mensen die van een snelweg afkomen, hier sta je soms wel 10min te wachten want er blijven autos afkomen, dit is naar mijn mening niet goed gemaakt en dit had dan ook een rondpunt moeten zijn ipv een kruising.
- invoegen op de snelweg door AI autos ziet er soms gek uit, ze blijven gewoon op de invoegstrook staan en staan dan ook helemaal stil, iets wat in het echt niet zou kunnen.
Hopelijk worden enkele van deze dingen rechtgezet in een patch, dan zou het spel helemaal af zijn. Mocht dat niet het geval zijn, blijf ik het toch spelen want het is een geweldig goeie game.
-
- Lid
Het land waar de vrachtwagen in de garage staat, is het land waar je een kenteken van krijgt.
Heb je een garage in duitsland en je zet daar een truck neer, dan krijg je een duits kenteken.
Zelf heb ik mijn hoofdkantoor in groningen, dus rijd ik met een nl kenteken.
Mijn chauffeurs (2 stuks) zitten in osnabruck en rijden met Duitse kentekens.
Heb je een garage in duitsland en je zet daar een truck neer, dan krijg je een duits kenteken.
Zelf heb ik mijn hoofdkantoor in groningen, dus rijd ik met een nl kenteken.
Mijn chauffeurs (2 stuks) zitten in osnabruck en rijden met Duitse kentekens.