Ik had een auto in duitsland gekocht en heb toch een nederlands kenteken. volgens mij gaat het gewoon via het land waar je bedrijf gevestigd ismvos97 schreef:Dat word dan in NL kopenmaxieboy schreef:Volgens mij wel ja.mvos97 schreef:vraag als je je wagen in bijv. Duitsland koopt krijg je dan ook duits kenteken?
Bedankt voor reactie
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
m´n stuur reageerd echt laat als ik mijn beeld helderder heb gemaakt, hoe kan ik dit oplossen??
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

nog ff ´n vraagie, wat voor muziek bestand moeten de liedjes hebben, om in de radio van de vrachtwagen afgespeeld te kunnen worden

Met interieur klopt wel bij de Mercedes iedergeval als je dan niet hoogste dak heb maar tussen die platte en die hoge dak dan zie als je in de wagen dat dak raam dicht is
Is het ook iemand opgevallen dat de koppeling erg zwaar is? en als ik het gaspedaal in druk tot 3000 RPM dan laat ik het gaspedaal weer los en dan blijft hij even steken op 3000RPM.
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Nee maar wel dat de trucks voor geen meter remmen.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
ja, en door scherpe bochten gaat ook niet echt lekkre, bij mij in ieder geval

Een truck reageert niet zoals die BMW in je avatar he 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- power boy535
- Lid
Precies, spijker op de kop.Bart schreef:Een truck reageert niet zoals die BMW in je avatar he
DAF Nederlandse Trots!
ik krijg me gamestuur nietm lekker ingesteld, of hij stuurd te veel, of te weinig, kan iemand me hier mee helpen?? voor als iemand wil weten..... heb een Trust nf340 race master