Als je in het begin geld leent bij de bank en koop vervolgens een truck kun je dan gelijk voor je zelf rijden of voor een bedrijf met die truck?
Of moet je eerst een aantal levels door voor dat kan?
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Je kunt dan met je eigen truck vrij rijden en opdrachten oppikken
Maar dit kan ik je niet aanraden, omdat de aflossing dan vrijwel net zoveel is als wat je krijgt voor een opdracht. Je kunt beter eerst wat ervaring opdoen met het rijden voor andere bedrijven zodat je meer per opdracht krijgt 

Ja hoor... Dus als ik bij Rotterdam een bordje 120 zie staan mag ik daar met een truck ook plankgas?jztrucking schreef:Nou als je het precies wil weten 1 mijl is 1,7 km dus als je dan gewoon 60x1,7 doet bijvoorbeeld kom je boven negentig uit en mag je dus plankgas...

Ik denk dat je overal wel ongeveer even snel mag rijden...
30mph = max 50kmh
60mph = max 80kmh
90mph = max 80kmh
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
m´n stuur reageerd echt laat als ik mijn beeld helderder heb gemaakt, hoe kan ik dit oplossen??
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

vraag als je je wagen in bijv. Duitsland koopt krijg je dan ook duits kenteken?
Volgens mij wel ja.mvos97 schreef:vraag als je je wagen in bijv. Duitsland koopt krijg je dan ook duits kenteken?
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Dat word dan in NL kopenmaxieboy schreef:Volgens mij wel ja.mvos97 schreef:vraag als je je wagen in bijv. Duitsland koopt krijg je dan ook duits kenteken?
Bedankt voor reactie
- power boy535
- Lid
Vrachtwagens trekken in het echt ook niet op als raceauto's zoals in GTS... Ook hier snap ik het probleem niet, SCS heeft het juist veel realistischer gemaakt met dat langzame optrekken.glenn2211 schreef:hallo allemaal,
Ik heb gisteren het spel gekocht, via mediamarkt besteld, direct goed ontvangen. Ook het downloaden ging vrij snel, nog geen 3 minuten volgens mij.
Vanaf gisteren middag ben ik gaan spelen. Vind het spel wel super tof, alles ziet er beter uit.. mooie details. Heb ook nog geen bugs kunnen ontdekken. Wel vind ik het jammer dat je heeeeeeeel langzaam optrekt. werk zelf bij een verhuis bedrijf, met vrachtwagens, en die trekken toch wel sneller op.. Maargoed, je kan niet alles hebben he:)
Al met al, ik vind het een super game, en raad alle truckers dit spel aan!
greetzz
DAF Nederlandse Trots!
- power boy535
- Lid
Is in het echt ook zo... Veel mensen die het niet begrijpen of ligt dit aan mij?glenn2211 schreef:ik vind het jammer dat er niet echt een begrenzer inzit. nu als je 90 rijd, en je gaat klein holletje af, rijd de wagen alweer 100.
DAF Nederlandse Trots!
Idd hoe het nu is, is gewoon prachtig beter dan falende GTS en ETS maar komt om dat veel mensen maybe gewend ispower boy535 schreef:Is in het echt ook zo... Veel mensen die het niet begrijpen of ligt dit aan mij?glenn2211 schreef:ik vind het jammer dat er niet echt een begrenzer inzit. nu als je 90 rijd, en je gaat klein holletje af, rijd de wagen alweer 100.