Euro Truck Simulator 2
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
Ik ga dit spel gewoon cheat-vrij spelen, vind het wel goed zo! 

Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
-
- Lid
Bart schreef:Ach, de duizenden euro's boete die ik heb zijn tot nu toe allemaal veroorzaakt door falend AI, beetje jammer... Ik heb het dan over stilstaan op de invoegstrook, van rijbaan wisselen op een turborotonde of knipperlichten van de speler negeren...
Wat ik wel tof vind is dat het AI stopt en een knippertje met de koplampen geeft als je voorrang hebt
Inderdaad willen ze de snelweg op stoppen ze ineens of als de snelweg smaller word...
Wat wel realistisch was dat toen ik net over de grens in polen was dat ik toen nog maar net een BMW kon vermijden die aan het inhalen was xd Welkom in Polen! :p
Sinds vrijdagmiddag toch al de nodige uurtjes aan het spel gespendeerd.
Nu ik qua afstanden langer kan/mag rijden krijg ik (als inhuurchauffeur) wel beter geld er voor.
Ik vroeg mij een paar dingen af:
1. zou de geldstroom sneller gaan als je een eigen bedrijf zou hebben?
2. zou de experience ook sneller gaan?
Ben nu namelijk gewoon aan het cashen en aan het levelen, en twijfel om pas op op het einde een eigen truck te nemen.
Overigens, als je een eigen truck koopt - is het wel mogelijk boven de 90 km/u te rijden?
Nu ik qua afstanden langer kan/mag rijden krijg ik (als inhuurchauffeur) wel beter geld er voor.
Ik vroeg mij een paar dingen af:
1. zou de geldstroom sneller gaan als je een eigen bedrijf zou hebben?
2. zou de experience ook sneller gaan?
Ben nu namelijk gewoon aan het cashen en aan het levelen, en twijfel om pas op op het einde een eigen truck te nemen.
Overigens, als je een eigen truck koopt - is het wel mogelijk boven de 90 km/u te rijden?
- stefanneke
- Lid
je kan niet harder dan 90 rijden is al wel een mod voor dacht ik 

Klopt deze staat ook al in het mod gedeelte genoemd de phsysics modstefanneke schreef:je kan niet harder dan 90 rijden is al wel een mod voor dacht ik
Ok, bedankt ga ik dan eens veranderen.h-j schreef:als je spiegelkwaliteit hoger hebt zal het er beter uit zien volgens mij (vraagt natuurlijk wel meer van je computer
M'n PC kan nog wel wat hebben hoor, maar ga die woensdag nog onderhoud geven

Schijfopruiming,schijfdefragmentatie,virusscanner,stof eruit halen, en m'n extra ram installeren

- power boy535
- Lid
Waarom een mod als alle vrachtwagens in het echt op 89 begrenst zijn...Wezlke schreef:Klopt deze staat ook al in het mod gedeelte genoemd de phsysics modstefanneke schreef:je kan niet harder dan 90 rijden is al wel een mod voor dacht ik
DAF Nederlandse Trots!
Nope, sommige rijden 92/93 km/u 
( Wil ETS2 volledig spelen
)

( Wil ETS2 volledig spelen

Ik blijf ook nog wel lekker cashen en levelen. Ik rij liever in een R500 van een ander dan de hele tijd met een R380 de berg op moeten kruipen :p
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ik heb nu een fh16 met 750 pk
die gaat ook maar 90.

leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.