Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Paragromeijn
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door Paragromeijn »

Ik heb nu de demo uitgespeeld =( dus nu moet ik weer opnieuw beginnen met een ander account vrijdag de dvd versie binnen dus dan kan ik hem echt spelen
__
fredjes
Lid
Lid

Bericht door fredjes »

kun je de besturing ook instellen want de stuur(toetsenboard) gaat contstant heen en weer, als je ook een beetje met pijltjes van links naar rechts, stuurt ie vrij extreem
kun je het wat realistische maken dat de stuur (toetsenbord) minder heen en weer gaat?

alvast bedankt!!
AIM1977
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door AIM1977 »

Paragromeijn schreef:Ik heb nu de demo uitgespeeld =( dus nu moet ik weer opnieuw beginnen met een ander account vrijdag de dvd versie binnen dus dan kan ik hem echt spelen
Dat heb ik nu ook al gedaan moet ook een week wachten op de DVD versie
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

Ik heb mij bestelling bij bol.com geannuleerd en bij free record shop besteld, dus heb ik hem eerder binnen,,, demo is echt vet
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
mvos97
Lid
Lid

Bericht door mvos97 »

Barry Butsers schreef:Ik heb mij bestelling bij bol.com geannuleerd en bij free record shop besteld, dus heb ik hem eerder binnen,,, demo is echt vet
Idd kan niet wachten op mn logitech G27 :D helemaal klappen met die mercedes van me ;P
DAF NEDERLANDSE TROTS
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

De chassis upgrade voor de Man truck word aangeduid als 6x4-2, betekent dit dat de middelste as ook gelift kan worden met een knop of iets dergelijks?
GTSfan
Lid
Lid

Bericht door GTSfan »

Hebben jullie dat ook ? Dat als je in de namiddag met truck rijdt dat die zo reflecteert?
En de trailer ook ?
Als de zon uitzit hé.

M'n graphics staan zo :
Afbeelding
Afbeelding
h-j
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door h-j »

als je spiegelkwaliteit hoger hebt zal het er beter uit zien volgens mij (vraagt natuurlijk wel meer van je computer
Noodleguitar
Lid
Lid

Bericht door Noodleguitar »

Bij mij is het eerste slachtoffer gevallen denk ik... Ik reed met 80 km/h op een Franse binnenweg toen een tegenliggende auto het een goed idee vond om in te gaan halen vlak voor mij. 28% schade nu :( en ik was net aan het sparen voor een nieuwe cabine en motor.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Ach, de duizenden euro's boete die ik heb zijn tot nu toe allemaal veroorzaakt door falend AI, beetje jammer... Ik heb het dan over stilstaan op de invoegstrook, van rijbaan wisselen op een turborotonde of knipperlichten van de speler negeren...

Wat ik wel tof vind is dat het AI stopt en een knippertje met de koplampen geeft als je voorrang hebt
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”