Euro Truck Simulator 2
- Barry Butsers
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
volgens mij is hij op de 19e te downloaden in de online shops en de 26 te koop in de winkel, de 19 is ook de demo beschikbaar
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
26-10-12 zullen de spellen in de winkels beschikbaar zijn zover ik het begreep, laten thuisbezorgen is bij winkel verschillend maar bijvoorbeeld bij Free Record shop waar ik het spel ga kopen word hij vanaf 21-10-12 verstuurd en het spel zal alleen online beschikbaar zijn op 19-10-12, met die talen geen idee hoe dat zit volgens mij kan je gewoon instellen welke taal je wilt.Valcake schreef:Goedenavond,
Net als velen wacht ik eigenlijk wel op de release van ETS2 echter had ik een vraag.
Denken jullie dat de versie die in de winkels zal liggen (Bart Smit, Media Markt etc..) ook de Nederlandse versie inbegrepen zal zijn?
Bij ETS (1) had je wel een Nederlandse versie, echter was bijvoorbeeld de versie van Excalibur in het Engels (tot mijn spijt).
Wil het spel wel aanschaffen, maar de Nederlandse taal moet wel beschikbaar zijn.
Tevens, verwachten jullie dat het spel op 19-10-2012 in de winkels zal liggen of alleen online dan beschikbaar zijn en paar dagen later pas "fysiek"
Alvast bedankt voor jullie reactie
- DavidWouda
- Lid
Je kunt inderdaad instellen welke taal je wilt
Alleen is de installatie in minder talen beschikbaar, zie screenshot hieronder (kunnen jullie ook meteen zien hoe het bureaubladicoontje eruit komt te zien. Enne ik heb geen breedbeeld voor diegenen die deze afbeelding zo vierkant vinden
).

Hieronder zie je de taalinstelling in het spel zelf:

Alleen is de installatie in minder talen beschikbaar, zie screenshot hieronder (kunnen jullie ook meteen zien hoe het bureaubladicoontje eruit komt te zien. Enne ik heb geen breedbeeld voor diegenen die deze afbeelding zo vierkant vinden

Hieronder zie je de taalinstelling in het spel zelf:

Oke, bedankt voor jullie reacties. Nu is het de keuze maken... Wachten of vrijdag online bestellen / direct geleverd krijgen :p
Mensen, Als ik jullie was zou ik hem niet bestellen bij Origin, het spel komt daar pas de 29ste
dus ik heb afbesteld en bij media markt webshop besteld (hoop dat ze aan de info houden wat er bij staat)
Speel op de dag van release!
U ontvangt uw activatiecode en download links per e-mail op 19/10/2012 om 00:00.
geen ervaring mee

dus ik heb afbesteld en bij media markt webshop besteld (hoop dat ze aan de info houden wat er bij staat)
U ontvangt uw activatiecode en download links per e-mail op 19/10/2012 om 00:00.
geen ervaring mee

waar heb je gezien dat die de 29ste pas komt?
- truckstyling
- Lid
Ik doe het ook via de mediamarktMarkes schreef:Mensen, Als ik jullie was zou ik hem niet bestellen bij Origin, het spel komt daar pas de 29ste
geen ervaring mee![]()

Dutch truckstyling forever BR-VN-33
- Barry Butsers
- Lid
ach... ik heb hem op bol.com maar ik heb zoiets, ik heb hier nu 2 jaar op gwacht die week kan er ook nog wel bij. dus hou ik me die week wel bezig van filpjes kijken van mensen die hem miss al wel hebben
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
heb het via facebook gevraagd aan origin via een prive berichth-j schreef:waar heb je gezien dat die de 29ste pas komt?
Laatst gewijzigd door Markes op di 16 okt 2012, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
h-j schreef:waar heb je gezien dat die de 29ste pas komt?