lollie123 schreef:Ik hoop dat we met mods zwaailichten enzo kunnen toevoegen in plaats van vervangen
Zelfde geld voor luchthoorn (ook geluid toevoegen zeg maar, maar niet vervangen)
Dat hoop ik ook!!

lollie123 schreef:Ik hoop dat we met mods zwaailichten enzo kunnen toevoegen in plaats van vervangen
Zelfde geld voor luchthoorn (ook geluid toevoegen zeg maar, maar niet vervangen)
Ik gebruik logitech driving force gt, 110 euro's en werkt als een trein..Nick Buiter schreef:Koop hem denk ik gewoon bij eurotrucksimulator2.com , maar kijk daarnaar wel voor een logitech g27 ofzo die dingen bent donders duur. moet mn vaders auto ook nog opbouwen
kocht hem laatst voor 105 euro.power boy535 schreef:Ik gebruik logitech driving force gt, 110 euro's en werkt als een trein..Nick Buiter schreef:Koop hem denk ik gewoon bij eurotrucksimulator2.com , maar kijk daarnaar wel voor een logitech g27 ofzo die dingen bent donders duur. moet mn vaders auto ook nog opbouwen
Is iets meer een budget stuurtje als je niet meteen meer dan 200 euro op de paal wil gooien
Ik ook voor 105 maar nog 5 euro verzendkostenTwinone020 schreef:kocht hem laatst voor 105 euro.power boy535 schreef:Ik gebruik logitech driving force gt, 110 euro's en werkt als een trein..Nick Buiter schreef:Koop hem denk ik gewoon bij eurotrucksimulator2.com , maar kijk daarnaar wel voor een logitech g27 ofzo die dingen bent donders duur. moet mn vaders auto ook nog opbouwen
Is iets meer een budget stuurtje als je niet meteen meer dan 200 euro op de paal wil gooien
maar is een prima stuur
ligt waarschijnlijk aan de instellingen, ik heb ook de dfgt maar ik heb dat probleem nietpower boy535 schreef:Ik ook voor 105 maar nog 5 euro verzendkostenTwinone020 schreef:kocht hem laatst voor 105 euro.power boy535 schreef: Ik gebruik logitech driving force gt, 110 euro's en werkt als een trein..
maar is een prima stuuris inderdaad prima stuurtje, toch heb ik nog steeds een "dood punt" erin zitten, maar dat ligt volgens mij aan het spel.
Het lijkt erop dat ze zoveel mogelijk afslagen/knooppunten uit de echte wereld hebben geprobeerd in ETS2 te stoppen en als de wegen die er vanaf lopen niet in het spel zitten hebben ze ze gewoon doodlopend gemaakt. Bonus daarvan is inderdaad dat er makkelijker extra wegen toe te voegen zijn.jztrucking schreef:Zo te zien gaat scs de map nog uitbreiden.. 1e deel van de video lijkt daar verdacht veel op met die snelwegen die zomaar stoppen.. :O