Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
FunnyDAF
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door FunnyDAF »

lollie123 schreef:Ik hoop dat we met mods zwaailichten enzo kunnen toevoegen in plaats van vervangen
Zelfde geld voor luchthoorn (ook geluid toevoegen zeg maar, maar niet vervangen)

Dat hoop ik ook!! :thumbup:
DAF 105.560 TwinTurbo Powerr!!!!!!
Liever zes Klappen dan acht die er niets van snappen!!!

DAF Nederlandse trots
Markes
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Markes »

is het spel er 19 okt om 00.00 te downloaden van de site?
power boy535
Lid
Lid

Bericht door power boy535 »

Nick Buiter schreef:Koop hem denk ik gewoon bij eurotrucksimulator2.com , maar kijk daarnaar wel voor een logitech g27 ofzo die dingen bent donders duur. moet mn vaders auto ook nog opbouwen
Ik gebruik logitech driving force gt, 110 euro's en werkt als een trein..
Is iets meer een budget stuurtje als je niet meteen meer dan 200 euro op de paal wil gooien ;)
DAF Nederlandse Trots!
Twinone020
Lid
Lid

Bericht door Twinone020 »

power boy535 schreef:
Nick Buiter schreef:Koop hem denk ik gewoon bij eurotrucksimulator2.com , maar kijk daarnaar wel voor een logitech g27 ofzo die dingen bent donders duur. moet mn vaders auto ook nog opbouwen
Is iets meer een budget stuurtje als je niet meteen meer dan 200 euro op de paal wil gooien ;)
kocht hem laatst voor 105 euro.
maar is een prima stuur :)
mijn pc:

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Afbeelding
power boy535
Lid
Lid

Bericht door power boy535 »

Twinone020 schreef:
power boy535 schreef:
Ik ook voor 105 maar nog 5 euro verzendkosten :) is inderdaad prima stuurtje, toch heb ik nog steeds een "dood punt" erin zitten, maar dat ligt volgens mij aan het spel.
DAF Nederlandse Trots!
avdp-DAF
Lid
Lid

Bericht door avdp-DAF »

power boy535 schreef:
Twinone020 schreef:
power boy535 schreef: Ik gebruik logitech driving force gt, 110 euro's en werkt als een trein..
Ik ook voor 105 maar nog 5 euro verzendkosten :) is inderdaad prima stuurtje, toch heb ik nog steeds een "dood punt" erin zitten, maar dat ligt volgens mij aan het spel.
ligt waarschijnlijk aan de instellingen, ik heb ook de dfgt maar ik heb dat probleem niet
DAF THE BEST OF THE WORLD!!
Nick Buiter
Lid
Lid

Bericht door Nick Buiter »

oh zal wel even kijken , maar is logitech g25 ook goed dan die kun je opzich voor voor 150euries op mp krijgen.
schenksander
Lid
Lid

Bericht door schenksander »

Ik heb vorig jaar een thrustmaster rgt force feedback pro gekocht voor 90 euro ofzo.
Is een prima stuur, wel een iets kleinere diameter maar dat is geen probleem voor mij.
Grootste voordeel is namelijk dat je ook een koppeling hebt, al moet een spel dat wel ondersteunen.
Wil je echt een hele goeie dan moet je wel aan de g27 of 25 maar dan praat je over een andere prijsklasse.

Wat mij nog wel eens mooi lijkt is g27 en TrackIR5.
Ik heb in sommige videos gezien dat ets2 dat ondersteund.

http://www.thrustmaster.com/nl_NL/produ ... ch-edition
http://www.naturalpoint.com/trackir/products/trackir5/
Noodleguitar
Lid
Lid

Bericht door Noodleguitar »

jztrucking schreef:Zo te zien gaat scs de map nog uitbreiden.. 1e deel van de video lijkt daar verdacht veel op met die snelwegen die zomaar stoppen.. :O
Het lijkt erop dat ze zoveel mogelijk afslagen/knooppunten uit de echte wereld hebben geprobeerd in ETS2 te stoppen en als de wegen die er vanaf lopen niet in het spel zitten hebben ze ze gewoon doodlopend gemaakt. Bonus daarvan is inderdaad dat er makkelijker extra wegen toe te voegen zijn.

Ik heb zelf een Thrustmaster rally GT FF clutch besteld. Hij heeft maar 270 graden draaien, maar het is de goedkoopste die ik kon vinden met een koppelingspedaal (ongeveer 85 euro). Het zal in ieder geval beter zijn dan een PS3 controller die ik nu gebruik :P

Edit: schenksander, ik was net aan het typen over dat stuur toen ik jouw bericht zag. Mooi dat hij in ieder geval goed werkt volgens jou :)
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Ja, scs melde ook dat er nog updates kwamen met "spannende" dingen.. :d
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”