Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
en ik zou ook wel stoer vinden als je interieur kon veranderen met gordijntjes en kasten erin
Dat kan momenteel (nog) nietmvos97 schreef:en ik zou ook wel stoer vinden als je interieur kon veranderen met gordijntjes en kasten erin
PC Specs
i5-750 2.66GHz
6GB RAM
1TB HDD
AMD Radeon HD6850 - 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Logitech Driving Force GT
i5-750 2.66GHz
6GB RAM
1TB HDD
AMD Radeon HD6850 - 1GB
echt jammer, had echt mans geweest
en had ook mans geweest, als ze geluid van alle merken met open pijp hadden opgenomen, inplaats van alleen het standaard motergeluid. en dan als je een pijp op je wagen had gezet, dat je dan het geluid van een open pijp van dat merk kreeg
en had ook mans geweest, als ze geluid van alle merken met open pijp hadden opgenomen, inplaats van alleen het standaard motergeluid. en dan als je een pijp op je wagen had gezet, dat je dan het geluid van een open pijp van dat merk kreeg
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

truckboy6 schreef:echt jammer, had echt mans geweest
Dat bedoel ik!!!!

DAF 105.560 TwinTurbo Powerr!!!!!!
Liever zes Klappen dan acht die er niets van snappen!!!
DAF Nederlandse trots
DAF Nederlandse trots
Omg, ik kan echt niet meer wachten...
PC Specs
i5-750 2.66GHz
6GB RAM
1TB HDD
AMD Radeon HD6850 - 1GB
i5-750 2.66GHz
6GB RAM
1TB HDD
AMD Radeon HD6850 - 1GB
lollie123 schreef:Omg, ik kan echt niet meer wachten...
Wie wel????

DAF 105.560 TwinTurbo Powerr!!!!!!
DAF Nederlandse trots
DAF Nederlandse trots
iemand die niet is geïnteresseerd is in dit spelFunnyDAF schreef:lollie123 schreef:Omg, ik kan echt niet meer wachten...
Wie wel????
- power boy535
- Lid
Precies!truckstyling schreef:Jij snapt het...
Je merkt wel dat scs uit een ander land komt qua truckstyling, in die landen kom je veel meer chroom tegen, veel lampen en gespoten vlammen.
Doe mij maar gewoon die super strakke wagens, zoals ceusters, verbeek, vliegenthart, fleurs vd eijkel.. enz.. Prachtig!
DAF Nederlandse Trots!
kan echt niet meer wachten dikke wagen rond te rijden mooie lampen beugels etc maar zou eigenlijk ook een interieur gewild hebben met wat ik al eerder zei: gordijntjes, kasten, sterrenhemel dat je licht van interieur kon aandoen enzevoort 

-
- Lid
Ik hoop dat er ooit ook een mod komt om Michelin Mannetjes op je truck te plaatsen (op de plaats van een lamp ofzo)