een noodaggregaat of hoe dat ook heet betekent in het engels ook auxiliary. daarom krijg je dat als resultaat te zienAlpha1Carlo schreef:Inderdaad, ik zou denken aan bevestigingspunten waar je bijvoorbveeld lampen aan toe kunt voegen, en dan aan/uit zetten met een bedieningspaneeltje. Vertalingssites doen ook een beetje raar over Auxiliary, ik krijg bijvoorbeeld resultaten in woorden zoals hulpbediening, noodstroom, en dat soort dingen. Hulp en nood zou dus voor Auxiliary staan volgens die sites.HenkS1953 schreef:Niet precies, het gaat over een beugel die aan de voorkant gemonteerd wordt en waar lampen aan kunnen worden toegevoegd.
Althans, zo lees ik het met die checkbox.
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Jammer dat volvo mercedes en nog en ander merk weer wordt terug gezet maar lk denk dan dat er een modder is mmet de real logo's maakt
Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Again een video van ruim 1,2 uur, eens even van genieten.
Trouwens wat is Luxemburg toch een extreem groot land (in ETS2)!
- Die pomp ergens in het begin is wel een leuke toevoeging daar.
Trouwens wat is Luxemburg toch een extreem groot land (in ETS2)!

- Die pomp ergens in het begin is wel een leuke toevoeging daar.
Laatst gewijzigd door roydej op za 22 sep 2012, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
-
- Lid
Nee hoor, noodaggregaat is Emergency generator. of Auxiliary generator.pro.f schreef:een noodaggregaat of hoe dat ook heet betekent in het engels ook auxiliary. daarom krijg je dat als resultaat te zienAlpha1Carlo schreef:Inderdaad, ik zou denken aan bevestigingspunten waar je bijvoorbveeld lampen aan toe kunt voegen, en dan aan/uit zetten met een bedieningspaneeltje. Vertalingssites doen ook een beetje raar over Auxiliary, ik krijg bijvoorbeeld resultaten in woorden zoals hulpbediening, noodstroom, en dat soort dingen. Hulp en nood zou dus voor Auxiliary staan volgens die sites.HenkS1953 schreef:Niet precies, het gaat over een beugel die aan de voorkant gemonteerd wordt en waar lampen aan kunnen worden toegevoegd.
Althans, zo lees ik het met die checkbox.

dat bedoelde ik ook, auxiliary generator. daarom krijg je dat bij sommige vertalingenNee hoor, noodaggregaat is Emergency generator. of Auxiliary generator.
- DavidWouda
- Lid
Er is zo te zien nog niet veel duidelijkheid over Front auxiliary maar ik denk inderdaad net als HenkS1953 dat het iets met verlichting te maken heeft
kan je gewoon niet een bericht sturen naar SCS met de vraag wat ze er mee bedoelen?DavidWouda schreef:Er is zo te zien nog niet veel duidelijkheid over Front auxiliary maar ik denk inderdaad net als HenkS1953 dat het iets met verlichting te maken heeft
Het betekent simpel weg dat er bevestigings punten / beugels zitten waar je dus lampen e.d weer aan kunt plaatsen auxiliary is dus iets waar je iets aan kunt bevestigen / opbouwen
Correct me if im wrong.
Correct me if im wrong.
Ik lees net op het blog van SCS dat ze weer een licensie hebben voor een merk truck: runner gaat renault heten!!!