Lijkt me een goed planroydej schreef:Misschien even je cache wissen?ETS Rijder schreef:Ik wordt toch écht doorgestuurd hoor.avdp-DAF schreef:ik krijg wel de website van ets2
Misschien is de link anders?

Zal wel ff doen

Lijkt me een goed planroydej schreef:Misschien even je cache wissen?ETS Rijder schreef:Ik wordt toch écht doorgestuurd hoor.avdp-DAF schreef:ik krijg wel de website van ets2
Misschien is de link anders?
ik denk dat het over een week al zover isjztrucking schreef:Ik krijg ook gewoon zo'n grote afbeelding met coming soon ;P gaat niet lang meer duren.. ik denk nog zo'n vier vijf weken!
dat denk niet.. vertalen moet volgens mij nog...luuk0906 schreef:ik denk dat het over een week al zover isjztrucking schreef:Ik krijg ook gewoon zo'n grote afbeelding met coming soon ;P gaat niet lang meer duren.. ik denk nog zo'n vier vijf weken!
Vreemd hoor. De afgelopen 10 keer kreeg ik wél de afbeelding, maar nu wordt ik inderdaad óók naar de website van SCSSOFT gestoord.ETS Rijder schreef:Raar hoor, na geschiedenis te hebben verwijderd wordt ik nog steeds doorgestuurd naar SCSSOFT.COM
It works!jztrucking schreef:@etsrijder klik dan eens op deze link? http://eurotrucksimulator2.com/