Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Kom op begin niet weer over die datum -__-
er staat nu 34 dagen nog een maand wachten waarom?
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Jah, die datum is inderdaad veranderd.ajaxscaniafan schreef:uhm ff een vraag is de release datum verandert ofzo, want op de site stond eerst 8 dagen ofzo en nu op eens weer 30
Als je dit topic even had doorgelezen, had je o.a. ook gelezen dat de datum veranderd is.
Kortom vraag niet telkens naar die releasedatum, wacht dus gewoon afLET OP (voor de zoveelste keer):
"SCS SOFTWARE HEEFT NOG GEEN OFFICIËLE RELEASEDATUM VRIJGEGEVEN! ALS DIE VRIJGEGEVEN IS, WETEN WE PRECIES HOELANG HET NOG GAAT DUREN TOT DE RELEASE VAN HET SPEL!"

Team TruckSimulators.nl

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Maar zoveel mensen zijn te ongeduldig dat ze niet kunnen wachten.
Daarom wordt het steeds gevraagd.
Daarom wordt het steeds gevraagd.
-
- Lid
Ja dus mensen hoe moeilijk is het gewoon niet meer over biginnen.. gezeur.. -_-
- Davy.de.Fauw
- Lid
nou, dan moet je het niet op de site zetten vind ik. Iemand ziet (fictief): release over 7 dagen. Een week later wil hij kijken of het spel uit is, en staat er opeens 30 dagen. Best verwarrend, hoor. Zet dan erbij dat de datum nog niet 100% zeker is, of zet er gewoon een maand als september. Je kunt het de vrager niet verwijten.
- ajaxscaniafan
- Lid
ben al tijd niet geweest op topic/site dus hoe kan ik weten dat het weer verandert is, en ja ik kan terug lezen maar ik moet ff snel neer zetten had geen tijd om terug te lezen
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Daar geef ik je wél gelijk in.Davy.de.Fauw schreef:nou, dan moet je het niet op de site zetten vind ik. Iemand ziet (fictief): release over 7 dagen. Een week later wil hij kijken of het spel uit is, en staat er opeens 30 dagen. Best verwarrend, hoor. Zet dan erbij dat de datum nog niet 100% zeker is, of zet er gewoon een maand als september. Je kunt het de vrager niet verwijten.
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
-
- Lid
roydej schreef:Daar geef ik je wél gelijk in.Davy.de.Fauw schreef:nou, dan moet je het niet op de site zetten vind ik. Iemand ziet (fictief): release over 7 dagen. Een week later wil hij kijken of het spel uit is, en staat er opeens 30 dagen. Best verwarrend, hoor. Zet dan erbij dat de datum nog niet 100% zeker is, of zet er gewoon een maand als september. Je kunt het de vrager niet verwijten.
-
- Lid
UPDATE, Een video