Euro Truck Simulator 2
- Paragromeijn
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
als je bij truckgames kijkt en dan euro truck simulator 2 en dan informatie zie je aan de zijkant een vakje van aftellen tot de release en daar staat 33 dagen en zoveel uur minuten en seconden maar over 33 dagen is het 31 augustus dus ik denk dat dat wel de goeie release is als het niet meer verandert dus misschien verkoopt amazon hem later ?
-
- Lid
Niks is een goede datum... Niks is écht te vertrouwen! 

- Paragromeijn
- Lid
Jaa daar heeft u gelijk in maar ik dacht omdat het op de site stond dat het misschien wel de goeie was maar dat zal wel niet we wachten gewoon tot SCS het bekend maakt
__
- scania driver 01
- Lid
ETS Rijder schreef:hier kan je alles van euro truck simulator 2 kwijt
dus ga je gang
wat ik juist zou willen in ets 2 een nieuwe engine.
ETS 2 word in 2012 gereleast!

In principe is 31 augustus 0:00 aangesteld als de datum dat het gereleased zou moeten worden, echter meldt SCS Software wel dat er nog zo veel bugs zijn in het spel, dat ze niet weten of ze het spel dan wel echt uit kunnen brengen op die datum...
Pavel Sebor (eigenaar van SCS Software) heeft ook gezegt dat ze op het moment druk bezig zijn met het testen van de game, hierdoor is het natuurlijk ook weer logisch dat ze meer bugs gaan ontdekken, dus de release is dan lastig te halen...
Zoals je hier ook kunt zien, zijn er heel wat bugs die opgelost moeten worden. Het bevat op dit moment 1725 bugs :O

Pavel Sebor (eigenaar van SCS Software) heeft ook gezegt dat ze op het moment druk bezig zijn met het testen van de game, hierdoor is het natuurlijk ook weer logisch dat ze meer bugs gaan ontdekken, dus de release is dan lastig te halen...
Zoals je hier ook kunt zien, zijn er heel wat bugs die opgelost moeten worden. Het bevat op dit moment 1725 bugs :O

leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
-
- Lid
- scania driver 01
- Lid
Ja, Ik ken emVerenzak schreef:Hi,
Kennen jullie deze video al? (Ik heb niet alle pagina's doorgelezen)
http://goo.gl/0KnNH

- Davy.de.Fauw
- Lid