
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
die video heb ik al is eerder gezien maar waar ook alweer en ja dat was ook de renault premium 

-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
Re: Euro Truck Simulator 2
dat was een ander filmpje van SCS, toen deden ze net alsof die renault iemand aanreed nu glijdt die magnum uit over een bananenschil hahah zo zie je maar weer dat je niet op een renault moet rijden XDJupie schreef:die video heb ik al is eerder gezien maar waar ook alweer en ja dat was ook de renault premium
- dafmaf
- Lid
- Berichten: 736
- Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 14:32
- Locatie: In de vrachtwagen
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
Ik vind het wel leuk gemaakt hoor, als ze dat maar niet gaan doen bij een scania, of een daf, das nie zo leuk
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
Re: Euro Truck Simulator 2
dafmaf schreef:Ik vind het wel leuk gemaakt hoor, als ze dat maar niet gaan doen bij een scania, of een daf, das nie zo leuk
hahahaha inderdaad!

- roydej
- Lid
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 20:45
- Locatie: Sliedrecht (-Oost)
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
Achja, persoonlijk vind ik deze video's niet zo bijzonder..
Geluiden zijn wel mooi natuurlijk, maar om dit op video te zien vind ik nou niet zo 'interessant'.. :$
Geluiden zijn wel mooi natuurlijk, maar om dit op video te zien vind ik nou niet zo 'interessant'.. :$
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
- scaniaontheroad
- Lid
- Berichten: 38
- Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 15:12
- Locatie: Venlo , Limburg.
Re: Euro Truck Simulator 2
ja idd ik vind het ook niet zo super intressant , maar ze pakken het iig leuk aan.
dat ze maar is wat geklapper van een 8 pitter op nemen , wat toch wel niet zou gebeuren maarja zou super vet zijn.
dat ze maar is wat geklapper van een 8 pitter op nemen , wat toch wel niet zou gebeuren maarja zou super vet zijn.

-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
Re: Euro Truck Simulator 2
scaniaontheroad schreef:ja idd ik vind het ook niet zo super intressant , maar ze pakken het iig leuk aan.
dat ze maar is wat geklapper van een 8 pitter op nemen , wat toch wel niet zou gebeuren maarja zou super vet zijn.
ja dat moet echt nog komen! :$
- roydej
- Lid
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 20:45
- Locatie: Sliedrecht (-Oost)
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
UPDATE AT THE SCS BLOG
The map is never big enough!
The scope and scale of the Euro Truck Simulator 2 world is the result of a combination of priorities and compromises.
After we finished ETS1, there was a huge wave of feedback asking for "more local roads" - this feedback was really so loud and frequent that we decided to do something about it. There was no chance to squeeze in enough proper non-highway-type roads into a map with the ETS1 scale, we had to go for a more detailed map. We knew we would still be skipping large percentage of highways even with a larger scale map, there is no way would reproduce the real world in anything close to 1:1 scale (not to speak about the implications for gameplay with cargoes taking real days, not minutes, to deliver), but we felt lot more detail was needed.
The scale we decided upon in the end was the scale used in German Truck Simulator and UK Truck simulator "sister" projects. We had built those games to be the starting point for further growth, and this is indeed what the ETS2 world expands upon. Basically we traded detail for coverage. Once you start at a given detail, you can push coverage - the extent of the virtual world - over time, for as long as you can last. But if you start with small scale, there is a hard limit on how much detail can be hammered in. So the trajectory we are following is what was already started some 4 years ago.
At this time, there is over 30 man-years invested into the ETS2 map, counting the map construction itself and building of models and prefabs for the world. We have added new territories of course and added additional polish and roads to the existing areas, but it's a laborious incremental process. The map is a huge investment of time and money, really major risk for us. We have poured in everything we have ever earned from the earlier games.
Of course, now that we have better road coverage, there is huge pressure from you to add complete territory of Europe, and soon. Unfortunately, even though we would love to have all of Europe covered, this is going to take a lot more work and time to achieve. You can view ETS2 as a milestone towards this goal - we hope that the game's sales will help us finance further evolution of the Euro Truck concept and the world in which it is taking place.
SCREENS/LINKS
Afb. 1
Afb. 2
Afb. 3
Vandaag dus weer een wat mij betreft prachtige update ;D!
En eindelijk een duidelijke map, mét Engeland er ook op, en alle wegnummers/tankstations/afvaartplekken.. Kortom een mooie detailvolle map!! ;D (Incl. Plaatsnamen!)
The map is never big enough!
The scope and scale of the Euro Truck Simulator 2 world is the result of a combination of priorities and compromises.
After we finished ETS1, there was a huge wave of feedback asking for "more local roads" - this feedback was really so loud and frequent that we decided to do something about it. There was no chance to squeeze in enough proper non-highway-type roads into a map with the ETS1 scale, we had to go for a more detailed map. We knew we would still be skipping large percentage of highways even with a larger scale map, there is no way would reproduce the real world in anything close to 1:1 scale (not to speak about the implications for gameplay with cargoes taking real days, not minutes, to deliver), but we felt lot more detail was needed.
The scale we decided upon in the end was the scale used in German Truck Simulator and UK Truck simulator "sister" projects. We had built those games to be the starting point for further growth, and this is indeed what the ETS2 world expands upon. Basically we traded detail for coverage. Once you start at a given detail, you can push coverage - the extent of the virtual world - over time, for as long as you can last. But if you start with small scale, there is a hard limit on how much detail can be hammered in. So the trajectory we are following is what was already started some 4 years ago.
At this time, there is over 30 man-years invested into the ETS2 map, counting the map construction itself and building of models and prefabs for the world. We have added new territories of course and added additional polish and roads to the existing areas, but it's a laborious incremental process. The map is a huge investment of time and money, really major risk for us. We have poured in everything we have ever earned from the earlier games.
Of course, now that we have better road coverage, there is huge pressure from you to add complete territory of Europe, and soon. Unfortunately, even though we would love to have all of Europe covered, this is going to take a lot more work and time to achieve. You can view ETS2 as a milestone towards this goal - we hope that the game's sales will help us finance further evolution of the Euro Truck concept and the world in which it is taking place.
SCREENS/LINKS
Afb. 1
Afb. 2
Afb. 3
Vandaag dus weer een wat mij betreft prachtige update ;D!
En eindelijk een duidelijke map, mét Engeland er ook op, en alle wegnummers/tankstations/afvaartplekken.. Kortom een mooie detailvolle map!! ;D (Incl. Plaatsnamen!)
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Berichten: 3218
- Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
Dit is écht de update waar zeker lang op gewacht werd.
Alles is nu duidelijk te zien op kaart, landen, steden, wegen, wegnummers/tankstations/afvaartplekken.
Nu wordt het wachten wel erg moeilijk
-Artikel volgt zo snel mogelijk-


Alles is nu duidelijk te zien op kaart, landen, steden, wegen, wegnummers/tankstations/afvaartplekken.



Nu wordt het wachten wel erg moeilijk

-Artikel volgt zo snel mogelijk-


Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- roydej
- Lid
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 20:45
- Locatie: Sliedrecht (-Oost)
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
Hahaha, ja.. alleen missen we nog de Tolstations erop :$. &Als je hem bij Bol (DE) koopt, krijg je dan alleen de Duitse versie of *'alle'* talen..? (Als je het weet hoor maar toch.. hahaha)
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.