heel de dag ophalingen gedaan, nu zit me trailer vol, dan oprijden naar kiew.
nog vlug thuis passeren om te eten,douchen,vers gerief mee te nemen, en de gespoten velgen es vlug poetsen, geen bed voor mij, ik blijf lekker zitten vanacht ,word een dikke rit !
nieuw bericht:
smorgens om 7 uur, net als ik de grens verlaat van polen naar litouwen komt er een politievan voor me rijden en met chinese letters op dat elektronisch bord langs achter wist ik dat ik aan de kant werd gezet op de volgende parking maar stoppen

. Ik had al een hele nacht doorgestampt en gelukkig had ik aan de grens weer een nette schijf in gestopt. En ze vroegen in het engels hoe het nou kan dat ik nog maar 10minuten gereden had op die schijf(disc) dus verzon ik maar ik dat ik de nacht had geslapen aan de grensovergang naar Litouwen... Die eikels liepen er in en ik mocht weer gaan
je kan zien dat de zonneklep is aangepast.
weer een nieuw bericht:
eventjes stoppen om 3u00 snacht's bij een tankstation om me drie kwartier te nemen terwijl ik een beetje slaap want ben doodop
smorgens om 5u00 eindelijk aangekomen in Kiew(Kiev) , ik mocht direct losse.
dan maar vlug gaan laden...
om 6u00 in de ochtend retour voor parijs geladen dan vlug naar een routier met een grote parking rijden..
ik ga hier me dutje uitslapen , want van 2 nachten door te stampen word je moe

rond 12uur kom ik dan wakker en ga ik lekker ete... achter het eten richting parijs enja word weer doorstampe en spele met de schijve
greetz.