Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Inderdaad, de ardennen dat ligt misschien wel 100 km van de kust vandaan, maar maakt niet uit een foutje kan geen kwaad en daar leer je van 

-
- Lid
Sunday, May 8, 2011
Somewhere in Belgium #2
One more picture to complement the series from yesterday.

Ze maken dus voor elk land hun eigen overwegen
zo issie in werkelijkheid(niet zelfde locatie als op screen):

nu nog andere trein en bovenleiding. maar verder een top screen!
Somewhere in Belgium #2
One more picture to complement the series from yesterday.

Ze maken dus voor elk land hun eigen overwegen
zo issie in werkelijkheid(niet zelfde locatie als op screen):
nu nog andere trein en bovenleiding. maar verder een top screen!

- ajaxscaniafan
- Lid
DIT SPEL WORD AWESOME 

Dit is gwn dik 

Echt een mooie screen, vooral die overgang met de trein vindt ik erg mooi. Al hoe wel dat ze een andere trein mogen gebruiken. Dit soort treinen heb ik namelijk nog nooit in België gezien. Doe dan personentrein van de NMBS en dan in Nederland de NS. 

Dat zal helemaal mooi zijn maar dat zal er wel niet inkomen tenzij ze en licentie hebben
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
- daffer
- Lid
Snelwegfreak schreef:Dan heb jij dus geen enkel idee waar de Ardennen liggen. Als je naar de zee kijkt, liggen de bergen links van je. Dat betekent dat ze in het zuiden moeten liggen. Dat is niet zo. Bovendien moet België dan wel héél klein zijn áls het al de Ardennen zouden zijn.
jawel maar ik dacht dat het een rivier was zat fout te kijken.

niet gezien dat dat de zee was XD

- bramhilhorst
- Lid
Het valt me wel op dat vaak "standaard" modellen worden gebruikt. Zoals bijvoorbeeld de trein waar iedereen kritiek op heeft. Er zijn meerdere spellen van SCS of partners van SCS waar treinen in zitten, en dat zijn altijd dit model treinen. Ik denk dat dat gewoon "makkelijkheid" voor hun is, omdat het een al bekend/ontworpen model voor een trein is.
[/color]"De beste spreuken komen van truckers"
Foutje kan gebeurendaffer schreef:Snelwegfreak schreef:Dan heb jij dus geen enkel idee waar de Ardennen liggen. Als je naar de zee kijkt, liggen de bergen links van je. Dat betekent dat ze in het zuiden moeten liggen. Dat is niet zo. Bovendien moet België dan wel héél klein zijn áls het al de Ardennen zouden zijn.
jawel maar ik dacht dat het een rivier was zat fout te kijken.![]()
niet gezien dat dat de zee was XD

misschien weet ik ook wel waarom ze deze treinen doen, het is eenmaal een truck simulatie game en geen train simulator en het kost ze een stuk minder tijd. Maar het was altijd mooier geweest.