Het Café
Re: Het Café
jongens, heeft hier iemand nog een blauw/gouden gordijnenset voor een scania highline? die heb ik nog niet in me wagen. alleen wit leer,XD als iemand die heeft kan diegene ff een pb sturen met prijs etc?
Ik heb dat.
Druk druk druk met het vtc forum, Is namelijk een deadline opgezet dusja
Moet af.
Druk druk druk met het vtc forum, Is namelijk een deadline opgezet dusja

- WoKo
- Lid
- Contacteer:
nou dan even een nieuw
[youtube]EF9e2ZVAapE&feature[/youtube]
[youtube]EF9e2ZVAapE&feature[/youtube]
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
ik ga beginnen met leren nu , heb echt kutexamens morgen wiskunde en engels **** **** ****
als pauze ga ik dan met de fiets eventjes een kijkje nemen naar de veiling van de groenten en fruit hier niet ver van mij
der staan veel nederlanders , vout komt soms ook eens langs met lege salade bakjes

als pauze ga ik dan met de fiets eventjes een kijkje nemen naar de veiling van de groenten en fruit hier niet ver van mij

der staan veel nederlanders , vout komt soms ook eens langs met lege salade bakjes

jij bent de zon, jij bent de zee , jij doet de afwas en ik kijk tv
Met engels,frans en duits kun je ver komen als chauffeur,zeker als je internationaal ga rijden.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zo, goeiemiddag!
Ik ben gelijk weer weg, ga even bij de deuren langs om sponsors te zoeken voor de 24 uurs Zip Your Lip actie van onze school
Ik ben gelijk weer weg, ga even bij de deuren langs om sponsors te zoeken voor de 24 uurs Zip Your Lip actie van onze school