Het Café

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
truckerfan
Lid
Lid

Re: Het Café

Bericht door truckerfan »

@jztrucking mag jij dan ook altijd mee naar binnen zelf de haven in? Meestal ligt dat eraan wat voor beveiliger er staat.
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

-
Laatst gewijzigd door jztrucking op wo 11 feb 2015, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
truckerfan
Lid
Lid

Oke, haha als je daar binnen bent in de haven kijk je je ogen uit. Wij brengen daar trucks naartoe.
jztrucking
Lid
Lid

-
Laatst gewijzigd door jztrucking op wo 11 feb 2015, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
truckerfan
Lid
Lid

@jztrucking Bas trucks, denk wel dat je die een keer hebt gezien.
jztrucking
Lid
Lid

-
Laatst gewijzigd door jztrucking op wo 11 feb 2015, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

ik vind nieuwe daf niet verkeerd, vind het net as nieuwe mercedes, je moet hem evve een paar keer gezien hebben, dan gaat hij steeds mooier worden, en hij moet in kleur zijn, niet in het wit.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
stefboy897
Lid
Lid

Bericht door stefboy897 »

truckboy6 schreef:ik vind nieuwe daf niet verkeerd, vind het net as nieuwe mercedes, je moet hem evve een paar keer gezien hebben, dan gaat hij steeds mooier worden, en hij moet in kleur zijn, niet in het wit.
idd ja ik moest hem ook ff een paar keer zien voordat ik hem steeds mooier ging vinden. maar dat was ook met mercedes idd zo en ook met de nieuwe volvo. Ben nu alleen nog benieuwd naar de nieuwe renault
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

stefboy897 schreef:
truckboy6 schreef:ik vind nieuwe daf niet verkeerd, vind het net as nieuwe mercedes, je moet hem evve een paar keer gezien hebben, dan gaat hij steeds mooier worden, en hij moet in kleur zijn, niet in het wit.
idd ja ik moest hem ook ff een paar keer zien voordat ik hem steeds mooier ging vinden. maar dat was ook met mercedes idd zo en ook met de nieuwe volvo. Ben nu alleen nog benieuwd naar de nieuwe renault
ja, vind mooiste renault's nog steeds die Renault AE, en Magnum's, dus van mij hoeven ze niet veel te veranderen
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
truckerfan
Lid
Lid

jztrucking schreef:Ja, daar was een tijdje de oude Volvo van mn pa heen gegaan. een man die daar werkte vond dat die volvo zo'n mooi geluid had :D
Oke, hahah waarschijnlijk heb ik jou dan wel ooit gezien in de haven maar ik weet niet hoe je eruit ziet haha. wij staan best vaak langs een auto van vd vlist. ;)
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”