Het Café

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
truckboy6
Lid
Lid

Re: Het Café

Bericht door truckboy6 »

wou het allen weten hoor, wist ik veel dat ze hele foto's op gingen zetten!! aan niks op achterkant bij vroegindewey had ik ook genoeg gehad hoor...
PS: weet niet of ik me aangesproken moet voelen hoor, maar denk dat het mijn schuld is, dus sorry
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
jarnelieftink13
Lid
Lid

Bericht door jarnelieftink13 »

truckboy6 schreef:wou het allen weten hoor, wist ik veel dat ze hele foto's op gingen zetten!! aan niks op achterkant bij vroegindewey had ik ook genoeg gehad hoor...
PS: weet niet of ik me aangesproken moet voelen hoor, maar denk dat het mijn schuld is, dus sorry
waar heb jij het over dan ?
ether piraten aan de macht
sebasss
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door sebasss »

jarnelieftink13 schreef:der moet echt eens wat aan die berichten gedaan worden van die grote reclame berichten die de hele tijd geplaatst worden
Is idd irri ja.
truckboy6 schreef:wou het allen weten hoor, wist ik veel dat ze hele foto's op gingen zetten!! aan niks op achterkant bij vroegindewey had ik ook genoeg gehad hoor...
jarnelieftink13 schreef:
waar heb jij het over dan ?
Nee hij denkt denk dat jullie het over de foto's hebben maar jullie bedoelen de reclames van loreal en hollands nieuwe enzo ;-)
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

oooow sorry, dacht dat jullie het over die transportbedrijven hadden, dat jullie dat erri vonden :oops: :oops: :oops:
Afbeelding
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Ik zit om tientallen forums, maar alleen die 5 over trucksims staan plaatjes in onderschriften toe. Verschrikkelijk irritant. Lang leve Google Chrome . reclames worden automatisch geblokkeerd, en die onderschriften van jullie doe ik handmatig ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

hoe kan je in paint je tekst schuin krijgen, want het is of staand of liggend, maar daar tussen in weet ik niet hoe dat moet, kan iemand helpen
Afbeelding
coen222
Lid
Lid

Bericht door coen222 »

kopieer en plak het in word dan kan je wel draaien en plak het weer terug in paint.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

coen222 schreef:kopieer en plak het in word dan kan je wel draaien en plak het weer terug in paint.
slim, bedankt man
Afbeelding
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Paint... tja... :D
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Bart schreef:Ik zit om tientallen forums, maar alleen die 5 over trucksims staan plaatjes in onderschriften toe. Verschrikkelijk irritant. Lang leve Google Chrome . reclames worden automatisch geblokkeerd, en die onderschriften van jullie doe ik handmatig ;)

oke
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”