wou het allen weten hoor, wist ik veel dat ze hele foto's op gingen zetten!! aan niks op achterkant bij vroegindewey had ik ook genoeg gehad hoor...
PS: weet niet of ik me aangesproken moet voelen hoor, maar denk dat het mijn schuld is, dus sorry
Het Café
Re: Het Café
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- jarnelieftink13
- Lid
waar heb jij het over dan ?truckboy6 schreef:wou het allen weten hoor, wist ik veel dat ze hele foto's op gingen zetten!! aan niks op achterkant bij vroegindewey had ik ook genoeg gehad hoor...
PS: weet niet of ik me aangesproken moet voelen hoor, maar denk dat het mijn schuld is, dus sorry
ether piraten aan de macht
Is idd irri ja.jarnelieftink13 schreef:der moet echt eens wat aan die berichten gedaan worden van die grote reclame berichten die de hele tijd geplaatst worden
truckboy6 schreef:wou het allen weten hoor, wist ik veel dat ze hele foto's op gingen zetten!! aan niks op achterkant bij vroegindewey had ik ook genoeg gehad hoor...
Nee hij denkt denk dat jullie het over de foto's hebben maar jullie bedoelen de reclames van loreal en hollands nieuwe enzojarnelieftink13 schreef:waar heb jij het over dan ?truckboy6 schreef:wou het allen weten hoor, wist ik veel dat ze hele foto's op gingen zetten!! aan niks op achterkant bij vroegindewey had ik ook genoeg gehad hoor...

oooow sorry, dacht dat jullie het over die transportbedrijven hadden, dat jullie dat erri vonden

Ik zit om tientallen forums, maar alleen die 5 over trucksims staan plaatjes in onderschriften toe. Verschrikkelijk irritant. Lang leve Google Chrome . reclames worden automatisch geblokkeerd, en die onderschriften van jullie doe ik handmatig 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
hoe kan je in paint je tekst schuin krijgen, want het is of staand of liggend, maar daar tussen in weet ik niet hoe dat moet, kan iemand helpen

kopieer en plak het in word dan kan je wel draaien en plak het weer terug in paint.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
slim, bedankt mancoen222 schreef:kopieer en plak het in word dan kan je wel draaien en plak het weer terug in paint.

-
- Lid
Bart schreef:Ik zit om tientallen forums, maar alleen die 5 over trucksims staan plaatjes in onderschriften toe. Verschrikkelijk irritant. Lang leve Google Chrome . reclames worden automatisch geblokkeerd, en die onderschriften van jullie doe ik handmatig
oke