Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
dat het maar rap uitkomt
-
- Lid
2012 komt ie uit 

-
- Lid
om precies te zijn 10-01-12, maar scs loopt vaak nog een maandje ofzo uit dus... ik weet niet of je de game dan kan verwachten... 

-
- Lid
10-1-12 is een release date die niet gegeven is door SCSsoftware.
zo is 10-01-12 waarschijnlijk gewoon weer een wilde gok van een uitgever.
ze werken dus niet naar een release datum, maar het word niet 2011, dus moet het wel 2012 worden, maar wanneer in 2012, dat kun je alleen gokken.SCSsoftware schreef:We are still not sure when the game will come out. Definitely not in 2011 though.
Why? We are committed to quality, not to particular release date.
zo is 10-01-12 waarschijnlijk gewoon weer een wilde gok van een uitgever.
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik zou maar stoppen met speculeren over de release date. SCS komt waarschijnlijk twee weken voor de definitieve release met de datum en niemand anders dan SCS kan de release date geven. Dus zolang het niet op hun blog staat, is de rest onzin.
Die nieuwe shots zijn echt geweldig. Nu hoop ik wel dat je naar je groot licht, verstralers en bermlampen kunt schakelen zonder langs je dimlicht te komen. Bij de andere trucksimulators moest je je licht uitzetten wilde je je groot licht uit kunnen zetten. beetje jammer dat, ik neem aan dat ze dat aangepast hebben.
Die nieuwe shots zijn echt geweldig. Nu hoop ik wel dat je naar je groot licht, verstralers en bermlampen kunt schakelen zonder langs je dimlicht te komen. Bij de andere trucksimulators moest je je licht uitzetten wilde je je groot licht uit kunnen zetten. beetje jammer dat, ik neem aan dat ze dat aangepast hebben.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

heel erg mooi dat donker!
SCS go ahead!

SCS go ahead!

- Davy.de.Fauw
- Lid
Eindelijk echt donker! het lijkt nu net echt! 

Hierbij het wegennetwerk van ETS.
Het spreek voorzich neem ik aan. Bij plaatsnamen screenshot van paar dagen geleden kon je de wegen doorzichtig zien. Ik heb ze een kleur gegeven.
Ik kon zien dat er ook een dat de weg bij rotterdam doorliep. Zal dat betekenen dat Hoek van Holland erin zit met de haven?

Het spreek voorzich neem ik aan. Bij plaatsnamen screenshot van paar dagen geleden kon je de wegen doorzichtig zien. Ik heb ze een kleur gegeven.
Ik kon zien dat er ook een dat de weg bij rotterdam doorliep. Zal dat betekenen dat Hoek van Holland erin zit met de haven?

-
- Lid
dat zal de weg naar scheveningen zijn.wkt schreef:Zal dat betekenen dat Hoek van Holland erin zit met de haven?
die zit namelijk wel in ETS2