Het Café
- monkeysven
- Ere-Lid
Re: Het Café
Effe iets anders dan VTC's enso 
Osamaa Bin Lade is gedood!!
Dik feest in New-York

Osamaa Bin Lade is gedood!!

Dik feest in New-York

- monkeysven
- Ere-Lid
Nou ik denk het eigenlijk niet 

Nou laat ze maar feesten zolang er nog geen aanslag is. Wedden dat alqaida wraak gaat nemen op de VS?
Bam.
Bam.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
- Scaniaboyy8
- Lid
@VTC's; Inderdaad, stoppen daarmee, en ook zag ik laatst iets van één van jullie met: "de drie verboden letters", ook daarmee ophouden... Dat je een VTC hebt moet je zelf weten, maar laat daar niets van merken.
En als je je ergert en niets doet moet je ook niet zeuren. Stuur dan een PB'tje en dan zal heus wel iemand uit kunnen leggen waarom je post verwijderd is.
@Osama: Die vent lag volgens mij ook nog alleen lekker relax in zijn stoel in die dikke villa van 'em. Al-Qaida gaat zeker wraak nemen, 11 September zullen ze hopelijk toch niet overtreffen. Wat ik ook bullshit vind is dat ze 'em in zee pleuren. Gooi hem dan op de heksenstapel, nee hoor, ze moeten hem in zee droppen.
En waarom gaat iedereen hier een feestje voor vieren... Die vent is dood, amen. Nee heel Amerika moet op z'n kop staan, omdat Osama dood is.
En als je je ergert en niets doet moet je ook niet zeuren. Stuur dan een PB'tje en dan zal heus wel iemand uit kunnen leggen waarom je post verwijderd is.
@Osama: Die vent lag volgens mij ook nog alleen lekker relax in zijn stoel in die dikke villa van 'em. Al-Qaida gaat zeker wraak nemen, 11 September zullen ze hopelijk toch niet overtreffen. Wat ik ook bullshit vind is dat ze 'em in zee pleuren. Gooi hem dan op de heksenstapel, nee hoor, ze moeten hem in zee droppen.

En waarom gaat iedereen hier een feestje voor vieren... Die vent is dood, amen. Nee heel Amerika moet op z'n kop staan, omdat Osama dood is.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gelukkig is Osama bin Laden dood, was eigenlijk gewoon de hater van de hele wereld. Ik denk zelfs dat het juist nu nog erger wordt omdat het natuurlijk de leider was
Verschillende media zeggen (onder andere CNN) dat Al-Qaida nu de president van Pakistan gaan vermoorden en daarna "gezellig" naar Amerika gaan. Dit wordt dus nog oppassen.
Nederland hoeft misschien niets te vrezen, maar dit is niet zeker. Als de hele wereld gewoon nou eens gewoon op Al-qaida gaat richten en die mensen uitmoorden, zijn we ook van het gezeur af.
PS: Osama is misschien nu wel dood, maar als we niet oppassen is misschien straks Obama dood.

Verschillende media zeggen (onder andere CNN) dat Al-Qaida nu de president van Pakistan gaan vermoorden en daarna "gezellig" naar Amerika gaan. Dit wordt dus nog oppassen.

Nederland hoeft misschien niets te vrezen, maar dit is niet zeker. Als de hele wereld gewoon nou eens gewoon op Al-qaida gaat richten en die mensen uitmoorden, zijn we ook van het gezeur af.

PS: Osama is misschien nu wel dood, maar als we niet oppassen is misschien straks Obama dood.
Laatst gewijzigd door Jupie op ma 02 mei 2011, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Hopen dat het geen gevaar voor andere mensen opleverd

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.