Vraagje of opmerking van een nieuwkomer

Plaats hier vragen of suggesties over de website en het forum.
Gesloten
Gebruikersavatar
Diablo
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 05:35

Vraagje of opmerking van een nieuwkomer

Bericht door Diablo »

Ik bezoek sinds enkele dagen het forum uiteraard om wijzer te worden met betrekking tot skin/mod en andere zaken
het forum is mooi en overzichtelijk dat alvast vooruit gezegd.

toch valt me enkele dingen op,
  • 1) linkjes worden niet in een nieuw venster geopend, soms ben ik ongemerkt TS.nl kwijt (maar ik vind jullie wel weer terug hoor ;) )
    2) bepaalde topics zijn gesloten terwijl dit misschien nog open behoord te zijn, zo wilde ik reageren op de topic over uk truck simulatie en merkte dat het was gesloten :shock:
    3) ik zat met een aantal vragen(skinnen en mods) en omdat ik in bezit ben van GTS zocht ik in dit gedeelte,
    mede leden die ook een bepaald antwoord zochten werden verwezen naar de zoekmachine op het forum, of naar ETS
    Zou het mogelijk kunnen zijn om veel gevraagde topics of FAQ een eigen plekje te geven?
    4) wat ik ook wel eens zie is dat er bij vragen het met een pm wordt afgerond, vermoedelijk om een bepaalde topic niet eindeloos lang te laten worden, zou het niet handig zijn om de oplossing of het juiste antwoord daar te vermelde voordat er een slotje op komt, zo hebben andere leden er ook wat aan.
Als ik me verhaal teruglees komt het erg zeikerig over, maar dat is alles behalve me bedoeling, het viel me op en ik dacht misschien kunnen jullie er wat mee

ik heb ook nog een vraag maar deze zal ik op de juiste plaats vragen

thx voor de tijd en ik hoop vaak te komen terug keren (zeker zolang ik nog over de Duitse autobaan aan het toeren bent)
monkey
Lid
Lid
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:40
Locatie: Roden (in Drenthe)

Re: Vraagje of opmerking van een nieuwkomer

Bericht door monkey »

hey

1 snap ik niet,
maar ik gebruik firefox dan open ik de likjes in een andere tabblad.
2 dan doen ze om voor onnodige post te vermijden
en over uk simulator die is nog niet uit zo dan blijft die topic gesloten
3 stel ze gewoon of zoek je antwoorden op in de topics die daar staan.
de meesten sluiten ze na als ze een antwoord hebben,
en ander zoals ik zei dat ze het sluiten voor onnodige post te vermijden

heb ik je hiermee geholpen.

monkey
Afbeelding
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Cix

Re: Vraagje of opmerking van een nieuwkomer

Bericht door Cix »

toch valt me enkele dingen op,

1) linkjes worden niet in een nieuw venster geopend, soms ben ik ongemerkt TS.nl kwijt (maar ik vind jullie wel weer terug hoor )
2) bepaalde topics zijn gesloten terwijl dit misschien nog open behoord te zijn, zo wilde ik reageren op de topic over uk truck simulatie en merkte dat het was gesloten
3) ik zat met een aantal vragen(skinnen en mods) en omdat ik in bezit ben van GTS zocht ik in dit gedeelte,
mede leden die ook een bepaald antwoord zochten werden verwezen naar de zoekmachine op het forum, of naar ETS
Zou het mogelijk kunnen zijn om veel gevraagde topics of FAQ een eigen plekje te geven?
4) wat ik ook wel eens zie is dat er bij vragen het met een pm wordt afgerond, vermoedelijk om een bepaalde topic niet eindeloos lang te laten worden, zou het niet handig zijn om de oplossing of het juiste antwoord daar te vermelde voordat er een slotje op komt, zo hebben andere leden er ook wat aan.
  • 1) Links worden idd niet geopend in een nieuw tab-blad met Internet Explorer, we zullen dat verhelpen ;)
    2 & 4) Het hele forum van UK Truck Simulator is gesloten, uit ervaring weet ik dat veel mensen hun wensen er neer gaan zetten. Echter dit is compleet nutteloos, want niemand van SCS Software kijkt er ooit na. Verder sluiten wij inderdaad snel topics, dit omdat het vervelend is dat oude topics weer heropend worden na 6 maanden o.i.d. Dit word meestal op verzoek van de topicstarter gesloten, die of via het topic of PM is verholpen.
    3) Ja dat is ook het geval, maar aangezien de homepage is aangevallen zijn we een deel van onze FAQ's kwijtgeraakt. Maar uiteraard zal dit weer verschijnen.
Ik denk dat ik nu je vragen heb beantwoord. :)
Gebruikersavatar
Diablo
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 05:35

Re: Vraagje of opmerking van een nieuwkomer

Bericht door Diablo »

Bedankt beide voor het snelle reageren

linkjes worden inderdaad geopend in een ander tabblad met IE
zelf thuis heb ik FF vanaf de eerste versie, ik was op me werk en daar gebruiken ze (helaas nog) IE

betreft UK sim. geheel duidelijk
het sluiten van topics is mij duidelijk, maar het zou handig zijn als het met een pm wordt afgehandeld om de topic met een antwoord af te ronden, zo hou je ook het forum schoon omdat men niet de vraag zou herhalen

nogmaals dank voor jullie reactie
Cix

Re: Vraagje of opmerking van een nieuwkomer

Bericht door Cix »

Nou, dan denk ik dat hier een slotje op kan!
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Website vragen of suggesties”