map

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
MrDutchflo
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 11 mar 2013, 21:16

map

Bericht door MrDutchflo »

ik probeer al een tijdje een map te instaleren maar het lukt niet.

ik heb deze map gedownload http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 49&t=11096
en ook in het foldertje map gestoken maar als ik ETS opstart en ik maak een nieuwe wereld aan is de map niet anders.

hulp is welkom.
Gebruikersavatar
Harald1225
Lid
Lid
Berichten: 916
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 15:07
Locatie: breda

Re: map

Bericht door Harald1225 »

Je moet hem in de map mod doen...
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"

De kroegbaas van "Het Cafe!"
riepie5
Lid
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 okt 2020, 16:24

Re: map

Bericht door riepie5 »

Hallo mijn naam is ries man van 71 wel gehandicapt maar rij heel graag en al vele jaren met ETS 2 op steam ik zou nu eens heel graag in nederland gaan rijden maar jammer genoeg heb ik geen idee hoe ik alles moet doen
Als hier iemand is die mij daarmee wil helpen hartelijk daank daarvoor
Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: map

Bericht door Tinusman »

Hallo Ries,
welkom op dit forum.

Sorry dat ik je wat laat antwoord geef, ben momenteel niet zo op de hoogte van mappen voor ETS2
Standaard zit er natuurlijk Amsterdam, Rotterdam en Groningen in het spel.

Meer plaatsen in Nederland :
Dan zul je een map moeten downloaden, En daarvoor zijn haast altijd alle map DLC`s van SCS nodig,
De Dutch-map, wat alleen Nederlandse plaatsen had, was een stand-alone map. maar is sinds ETS2 patch 1.26 niet meer.
De makers zijn nu bezig met Tregion, (Nederlandse plaatsen, en net over de grens rijden)
voor meer info: google op Tregion

Daarnaast zijn mappen zoals Promods, een uitbreiding van de gehele map, meer plaatsen en best wel uitgebreid , ook in de al bestaande regio`s (zoals in nederland.
en een soortgelijke map maar dan toch heel anders is de MHAPRO map.
Kan me herinneren dat in vorige versies wat meer Nederlandse plaatsen waren dan in de standaard SCS map

hoop dat je met m`n verhaal wat meer te weten bent gekomen.
Vr.Gr. Tinusman
Gebruikersavatar
LouisHolleman 1948
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 jan 2023, 22:03

Re: map

Bericht door LouisHolleman 1948 »

Tja, een NL map zul je bij Promods moeten zoeken. Verwacht niet dat NL er dan ineens uitziet zoals het doet, maar het is beter dan het standaard spul.
Wel een paar Gb om te downloaden en te installeren..
Ik had het met de finse Sisu, inmiddels een stel mods voor geinstalleerd voor de M serie, voor de C en R series en voor de Polar. Best wel veel werk, maar in elk geval kan ik tenminste Sisu rijden. Als je trouwens goedkope trucks wilt, moet je de M-serie mods ophalen. Voor pak-m-beet 40,000 € kun je een prima 425 pk trekkertje hebben, wat nog prima rijd ook. Niet direct afkeuren vanwege het uiterlijk. Wil je een Polar, dan ben je het 4-5 voudige kwijt.
Overigens, verwacht niet dat de NL delen van de map ineens heel anders zijn: Van Rotterdam naar Amsterdam is maar een rotstukkie, ff door de Schipholtunnel en je bent er. Dat geldt trouwens overal, ook in Zweden of Finland is het NIET was het werkelijk is/was, maar dat komt vooral door de schaal waarop de kaarten gemaakt zijn.
Promods zit inmiddels aan versie 2.63 en bij een nieuwe versie van ETS zal ook dat wel weer veranderd worden.
Ik hoop dat je een beetje succes hebt.

Louis
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”