Show hier je pc/setup

Plaats reactie
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: Show hier je pc/setup

Bericht door Timmer »

stefboy897 schreef:dan moet je gewoon het sd kaartje in je pc douwe en dan gewoon afbeeldingen inporteren en als je foto,s met je gsm maakt kun je gewoon je lader gebruiken om je foto,s op je pc te zetten ;)

niet elke pc heeft een cardreader ;)
Gebruikersavatar
gijsy123
Lid
Lid
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 12:53
Locatie: tuus

Re: Show hier je pc/setup

Bericht door gijsy123 »

paar fotos. alleen klopt de cpu koeler niet meer dit is een corsair H80I

http://nl.picturepush.com/public/12981274

http://nl.picturepush.com/public/12981324

dit zijn de videokaarten onder FULL LOAD gaan ze mooi donker rood branden: http://nl.picturepush.com/public/12981357

specs staan in het onderschrift ik had al eerder gepost maar ik heb het systeem geupgraded
MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Show hier je pc/setup

Bericht door stefboy897 »

die foto,s heb je toch al laten zien
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: Show hier je pc/setup

Bericht door Polar »

Ik heb geen foto van mijn setup, maar gisteren heb ik 2e hands een leuke deal gescoord, te weten een;

AMD Athlon dual CPU 2,7Ghz
Intern geheugen 6 Gb DDR3
Nvidia Geforce GT430 1Gb werkgeheugen
3 x HD van 170Gb
Voeding van 650 watt
Asus mainboard
Extra koelers ingebouwd

Alles zelf opgeschoond, gecontroleerd op aanwezige ellende, register opgeschoond, gedefragmenteerd en een back-up image gemaakt met een repair schijfje.

Vandaag ETS2 geïnstalleerd, alles staat op Ultra en het draait verassend soepel en zie ik wat ik miste op mijn laptop in de Low stand.

Gelijk maar een Logitech C270 (30fps) webcam voor facetracking gebruik gekocht, het was weer even klooien met afstellen, maar dat kwam meer doordat ik een draaistoel gebruikte.
Elke kleine draaibeweging wordt weer doorgegeven en dat geeft best een zenuwachtig beeld, met een vaste stoel is het helemaal zoals het hoort en werkt ook de facetracking mooi soepel.

Kon ik voorheen niet fatsoenlijk door een iet wat scherpe bocht komen zonder te slingeren, nu loopt het zo smooth dat dat ook geen probleem meer is met de gamepad.

Alles bij elkaar incl de Logitech webcam voor 120 euro, daar kan je toch vrij weinig van zeggen.
Oke, het is niet het nieuwste van het nieuwste en ok niet het snelste, maar who cares? ik niet;)
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: Show hier je pc/setup

Bericht door Polar »

Vandaag bezig geweest om win7 opnieuw te installeren, normaliter een eitje maar vandaag even niet.
Eerst moest ik de productkey naar boven toveren uit het systeem, gelukkig was dat dan wel weer snel geregeld en kon ik de originele win 7 installeren.
Ook het installeren ging redelijk, maar na jaren met Linux te hebben gewerkt kwam ik na de updates het onhebbelijke tegen van windows, het configureren met het opnieuw opstarten verhaal.
Enfin, win 7 was geïnstalleerd en toen ETS2 installeren, alles liep vlot tot ik de updates moest ophalen, ze kwamen bijna allemaal onvolledig binnen, daarna maar de nieuwste demo opgehaald en dat was een goede gok.
De PC was niet echt netjes van binnen en dus dat allemaal ook netjes gemaakt en opstarten maar, :evil: :twisted: win7 starte niet op :crazy: :?: .
Bleek een stekkertje van de HD niet lekker te zitten, het stekkertje goed aangedrukt en daar kwam windows tevoorschijn :clap: ;)

Nu kan de pret echt gaan beginnen met ETS2, alleen de mods nog in de map plaatsen en hit the road ;)
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”