Hoe installeer ik Go East met patch 1.7?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
hoihoi989
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 17:12

Hoe installeer ik Go East met patch 1.7?

Bericht door hoihoi989 »

Vanmorgen heb ik mijn ETS2 geupdated naar patch 1.7.
Daarna heb ik de uitbreiding Go East gekocht. In deze game staat een update naar patch 1.5.2.
Ik heb deze uitbreiding geïnstalleerd, maar telkens als ik nu mijn ETS2 open, krijg ik deze melding:

''DLC NIET COMPATIBEL
Een deel van de momenteel geïnstalleerde downloadbare content is niet compatibel met de huidige versie van het spel en zal worden uitgeschakeld. Je moet de laatste update installeren om de compatibiliteit te herstellen.
De volgende inhoud is niet compatibel: DLC - Going East!''

Wat moet ik nu nog updaten?
Trucker 5
Lid
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 07:17

Re: Hoe installeer ik Go East met patch 1.7?

Bericht door Trucker 5 »

ik denk gewoon het spel opnieuw installeren en dan als je hem tot patch 1.5.2 hebt geupdated dan de Dlc activeren en daarna verder naar 1.7 patchen.
Als je je opgeslagen game niet wilt verliezen haal de die map even weg voor je de game verwijdert
hoihoi989
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 17:12

Re: Hoe installeer ik Go East met patch 1.7?

Bericht door hoihoi989 »

Trucker 5 schreef:ik denk gewoon het spel opnieuw installeren en dan als je hem tot patch 1.5.2 hebt geupdated dan de Dlc activeren en daarna verder naar 1.7 patchen.
Als je je opgeslagen game niet wilt verliezen haal de die map even weg voor je de game verwijdert
En hoe kan ik die map even weghalen?
Gebruikersavatar
Gijsie
Lid
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 17:52

Re: Hoe installeer ik Go East met patch 1.7?

Bericht door Gijsie »

hoihoi989 schreef:
Trucker 5 schreef:ik denk gewoon het spel opnieuw installeren en dan als je hem tot patch 1.5.2 hebt geupdated dan de Dlc activeren en daarna verder naar 1.7 patchen.
Als je je opgeslagen game niet wilt verliezen haal de die map even weg voor je de game verwijdert
En hoe kan ik die map even weghalen?
Je moet hem uit de ETS 2 folder halen en bijv. En hem op je bureaublad plaatsen.
AfbeeldingAfbeelding
hoihoi989
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 17:12

Re: Hoe installeer ik Go East met patch 1.7?

Bericht door hoihoi989 »

Gijsie schreef:
hoihoi989 schreef:
Trucker 5 schreef:ik denk gewoon het spel opnieuw installeren en dan als je hem tot patch 1.5.2 hebt geupdated dan de Dlc activeren en daarna verder naar 1.7 patchen.
Als je je opgeslagen game niet wilt verliezen haal de die map even weg voor je de game verwijdert
En hoe kan ik die map even weghalen?
Je moet hem uit de ETS 2 folder halen en bijv. En hem op je bureaublad plaatsen.
En welke map moet ik dan precies kopiëren naar het bureaublad?
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid
Berichten: 350
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 19:53

Re: Hoe installeer ik Go East met patch 1.7?

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

map 'profiles'

mss heb je zo meerdere mappen van meerdere updates, het is mss niet slecht ze allemaal te kopiëren
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”