PhotoShop CS2 Opslaan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

PhotoShop CS2 Opslaan

Bericht door Mitchell »

Hey, Ik heb een probleem als ik geskint heb sla ik ze op als de naam maar als ik ze dan bekijk blijken het gewoon die andere skins te zijn? Wil jij me uitleggen hoe jij ze opslaat ik doe het bij Save as dan norm.bmp en dan opslaan dan reload after edit en dan opslaan als dds bestand dan bekijk ik ze via me bureaublad en blijkt het dezelfde skin te zijn

Als iemand daarvoor iets weet hoor ik het graag


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: PhotoShop CS2 Opslaan

Bericht door Tinusman »

Mitchell schreef:Hey, Ik heb een probleem als ik geskint heb sla ik ze op als de naam maar als ik ze dan bekijk blijken het gewoon die andere skins te zijn? Wil jij me uitleggen hoe jij ze opslaat ik doe het bij Save as dan norm.bmp en dan opslaan dan reload after edit en dan opslaan als dds bestand dan bekijk ik ze via me bureaublad en blijkt het dezelfde skin te zijn

Als iemand daarvoor iets weet hoor ik het graag
Voor zover ik het zie kunnen er twee dingen fout gaan.
n.l. SAVE AS,
Na bewerken gewoon Save of opslaan. (dan komt het vanzelf op de goede plek te staan voor de volgende stap.)
Daarna kijken in DXTbmp, (ik neem aan dat je DXTbmp gebruikt), of de skin ook is verandert nadat je op reload hebt gedrukt.
Als dat allemaal goed is, doe dan enkel save (opslaan) in DXTbmp: En overschrijf het bestand als er om gevraagt wordt.

Bij SAVE AS is de kans op type fouten groot.
Controleer eventueel in de verkenner of er een iets andere naam van je skin in de zelfde map is bijgekomen.
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: PhotoShop CS2 Opslaan

Bericht door Mitchell »

Ja hij reload wel als ik bij save norm.bmp doe dan wel maar als ik heb dan op dds zet is het nog de volgende?


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”