Nieuwe trucks

Plaats reactie
bos14887
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 20 mei 2013, 11:44

Nieuwe trucks

Bericht door bos14887 »

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en nieuw in eurotruck simulator 2. Ik heb nu verschillende mods "geinstalleerd" en ik vond het wel een keer leuk om zelf ook wat te proberen.

Ik wil graag gaan maken:
- Scania Jumbo truck ( met lage trailer)
Afbeelding
- Volvo Jumbo truck met trailer
Afbeelding
- eventueel nog een Mediamarkt truck en trailer en een Grolsch truck met trailer.

Er is alleen 1 probleem. Ik heb dit nog nooit gedaan en zou graag wat hulp hebben in de vorm van iemand die mij even kan vertellen hoe alles moet. De trailer bij de scania truck moet zoals je op de foto ziet een lage achterkant hebben, het is dus geen gewone trailer, is dit mogelijk en zo ja hoe doe je dit?

Ik wil graag nieuwe trucks en trailer toevoegen en niet gewoon de skins van de al bestaande veranderen.
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Nieuwe trucks

Bericht door Bart »

Een dubbeldekstrailer is er wel. Google even op "2 Win double deck ets2" Er zit alleen geen Jumbo skin bij.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
bos14887
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 20 mei 2013, 11:44

Re: Nieuwe trucks

Bericht door bos14887 »

Oke bedankt, die had ik nog niet gevonden. Nee die skin zou ik graag zelf willen maken. Is er ergens een basis scania truck waar je mee moet beginnen of werkt dit anders? En welke programma's heb ik nodig?
bos14887
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 20 mei 2013, 11:44

Re: Nieuwe trucks

Bericht door bos14887 »

Zou iemand mij kunnen helpen bij het maken van een nieuwe paintjob of als dit niet mogelijk is een skin voor 3 vrachtwagens (MAN, Scania en Volvo) in jumbo design. En heeft iemand verstand van hoe je trailers moest skinnen?
Gebruikersavatar
DavidWouda
Lid
Lid
Berichten: 309
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 16:18

Re: Nieuwe trucks

Bericht door DavidWouda »

Niet meteen gaan dubbelposten gewoon eventjes geduld hebben.

Even zoeken op het forum bij handleidingen en je weet al hoe je moet skinnen. Het is van ETS1 maar werkt met ETS2 hetzelfde http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 112&t=6025

Misschien kun je deze mod gebruiken. Scheelt al weer wat werk http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 67&t=10425 en/of deze http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... =43&t=4846
Heb efkes geen zin in een onderschrift
bos14887
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 20 mei 2013, 11:44

Re: Nieuwe trucks

Bericht door bos14887 »

Oke, mijn excuses hiervoor, ik ben hier net nieuw en wil graag wat maken maar had er nog niet bij nagedacht dat ik nou dubbel poste . Bedankt voor de links. Ik had die volvo met trailer al gezien vind het alleen jammer dat hij een andere truck vervangt. Van die trailer werkt de downloadlink niet (voor mij in ieder geval)
Gebruikersavatar
DavidWouda
Lid
Lid
Berichten: 309
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 16:18

Re: Nieuwe trucks

Bericht door DavidWouda »

Geeft niet is al goed :D
Klopt inderdaad dat de downloadlink van de trailer niet werkt heb hem gesloten.
Heb efkes geen zin in een onderschrift
Plaats reactie

Terug naar “Modden”