Ik heb morgen nog sportdag (:
En ik moet nog kranten doen ..
Het Café
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Het Café
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

2012/12/21...End of the world
HAH!
HAH!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Goedemorgen!2012/12/21...End of the world
HAH!

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Mogge.
Er is hier een plaatselijke meteorieten regen voorspelt. maar ik maak me geen zorgen.
Er is hier een plaatselijke meteorieten regen voorspelt. maar ik maak me geen zorgen.

leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
THE DOCTOR DID IT! HE SAVED US 

Ook een goedemorgen iedereen

Ook een goedemorgen iedereen

wie voorspeld dat??coen222 schreef:Mogge.
Maja's zeggen dat het niet zo is, er is al lang al een kalender voor 2013, dat een dikke Amerikaan nou zegt dat we plat gaan, moet hij weten, maar iedereen gelooft het ook meteen
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

HAHA Ik zelf.truckboy6 schreef:wie voorspeld dat??coen222 schreef:Mogge.
Maja's zeggen dat het niet zo is, er is al lang al een kalender voor 2013, dat een dikke Amerikaan nou zegt dat we plat gaan, moet hij weten, maar iedereen gelooft het ook meteen
Geintje man.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
aaah, japan word aangevallen door gemuteerde mollen, en korea door aliëns, haha.

Er is overigens nooit gezegd geweest door de maya's dat de wereld zou vergaan.truckboy6 schreef: Maja's zeggen dat het niet zo is, er is al lang al een kalender voor 2013, dat een dikke Amerikaan nou zegt dat we plat gaan, moet hij weten, maar iedereen gelooft het ook meteen
Zo'n paar gelovigen verdraaien die woorden, waarop de media ingaat en het in het extreme trekt.
Als het ze het dan toch allemaal zo goed konden voorspellen, was de NAVO, NASA en weet ik veel wat voor organisaties er met wetenschappelijke bewijzen en konden ze maatregelingen treffen. Is niet gebeurd, dus dat is al ontkracht
Dan die datum: 21/12/2012 zou de wereld vergaan, mensen vergeten blijkbaar dat elk werelddeel een tijdsverschil kent. In de uiterste delen van de wereld was het al lang de 21e terwijl het bij ons nog de 20e was.
Conclusie: Compleet achterhaald
ja klopt, maar elk jaar word er door een of andere mafkees zoiets geskreeuwd....... allemaal aandacht tekort denk ik altijd, maarja, er zijn altijd mafkezen die het geloven..... en al zou er een meteoor komen, die wereld ken vernietigen, word er alles aan gedaan om hem te stoppen dusss...
Helemaal met je eens
Helemaal met je eens