mod werkt niet

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
roy8471
Lid
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 16:30

mod werkt niet

Bericht door roy8471 »

ik had een mod gedownload voor gts 1.32 maar die werkte niet heeft iemand nog een mooie amerikaan/daf voor gts versie 1.32
roy8471
Lid
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 16:30

Re: mod werkt niet

Bericht door roy8471 »

en weet iemand een cheat om je level te verhogen
vitesse
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: za 07 mei 2011, 19:25

Re: mod werkt niet

Bericht door vitesse »

cheat level 20

voor 20 kun je ook ander getal invullen tot 50 geloof ik.
roy8471
Lid
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 16:30

Re: mod werkt niet

Bericht door roy8471 »

vitesse schreef:cheat level 20

voor 20 kun je ook ander getal invullen tot 50 geloof ik.

dankje
gtsrick
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 07 nov 2012, 14:20

Re: mod werkt niet

Bericht door gtsrick »

hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
manoooh
Lid
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 20:01

Re: mod werkt niet

Bericht door manoooh »

gtsrick schreef:hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
je download hem en vaak is het een rar bestand dan rechtermuisknop hier uitpakken dan krijg een bestandje dat is een scs bestand die zet je in documenten german truck simulator mods en het bestand vervangt een truck dan open je het spel dan doet ie het als het goed is
scania vabis
gtsrick
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 07 nov 2012, 14:20

Re: mod werkt niet

Bericht door gtsrick »

manoooh schreef:
gtsrick schreef:hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
je download hem en vaak is het een rar bestand dan rechtermuisknop hier uitpakken dan krijg een bestandje dat is een scs bestand die zet je in documenten german truck simulator mods en het bestand vervangt een truck dan open je het spel dan doet ie het als het goed is
Dankje! maar kun je dan gewoon doorgaan met je huidige spel of moet je een nieuw spel starten?
Gebruikersavatar
116736
Lid
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 10 dec 2010, 10:58
Locatie: harkema friesland

Re: mod werkt niet

Bericht door 116736 »

gtsrick schreef:
manoooh schreef:
gtsrick schreef:hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
je download hem en vaak is het een rar bestand dan rechtermuisknop hier uitpakken dan krijg een bestandje dat is een scs bestand die zet je in documenten german truck simulator mods en het bestand vervangt een truck dan open je het spel dan doet ie het als het goed is
Dankje! maar kun je dan gewoon doorgaan met je huidige spel of moet je een nieuw spel starten?
je kunt gewoon doorgaan behalve als je er een map in doet dan moet je overnieuw beginnen
de vrolijke strijders zijn weer in de lucht op 107.3 FM t/m 31 december luister ook
http://www.devrolijkestrijders.nl/ of kijk hier
V8 the best
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”