Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Noodleguitar
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door Noodleguitar »

Stino95 schreef:Is het normaal dat de middelste lampjes van de zonneklep het alleen doen met het groot licht aan?
Dat is niet helemaal normaal volgens mij. Ik heb dezelfde zonneklep en bij mij branden de middelste lampjes ook gewoon met dimlicht en stadslicht (zie avatar).
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
peteredlin
Lid
Lid

Bericht door peteredlin »

wat dacht je van de rust na 11 uur. dat is dus niet synchroon met alle spelers.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar je zou in de multiplayer modus meschien vaste rust tijden voor iedereen kunnen instellen.
Er zullen vast dingen zijn die niet mogelijk zijn, maar die laat je dan weg uit multiplayer modus.
pro.f
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door pro.f »

peteredlin schreef:
wat dacht je van de rust na 11 uur. dat is dus niet synchroon met alle spelers.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar je zou in de multiplayer modus meschien vaste rust tijden voor iedereen kunnen instellen.
Er zullen vast dingen zijn die niet mogelijk zijn, maar die laat je dan weg uit multiplayer modus.
nog een punt. dit spel is niet gemaakt voor multiplayer. dit betekent dat ze het hele spel opnieuw moeten maken. dat is niet zo simpel
peteredlin
Lid
Lid

Bericht door peteredlin »

Je zult enkele nieuwe menus en opties moeten maken ja, maar de rest is gewoon een kwestie van locale dingen globaal maken(delen).
Dit is waarom er ooit ook iemand van gts een multiplayer kon maken(gedeeltelijk dan).
Ricie
Lid
Lid

Bericht door Ricie »

Wil even mijn bevindingen kwijt over het spel.

Heb de demo van de week gespeeld, mag/kan deze helaas nu niet meer spelen.
Vroeger ook gewoon ETS gespeeld, maar dat begon me redelijk snel te vervelen.

ETS2 vind ik daarintegen erg mooi uitgewerkt en gemaakt, veel mooie opties en de graphics zijn naar mijn idee ook goed.
Heb een tijdje mee gelezen hier op het forum, en met sommige verbeterpunten die er genoemd worden ben ik het wel eens.
Nu helaas even stoppen met spelen omdat mijn demo verlopen is...maar binnenkort zal ik het spel echt aanschaffen!
Ziet er erg mooi uit!
PC_GAMEPLAY
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door PC_GAMEPLAY »

Ricie schreef:Wil even mijn bevindingen kwijt over het spel.

ETS2 vind ik daarintegen erg mooi uitgewerkt en gemaakt, veel mooie opties en de graphics zijn naar mijn idee ook goed.
Heb een tijdje mee gelezen hier op het forum, en met sommige verbeterpunten die er genoemd worden ben ik het wel eens.
Nu helaas even stoppen met spelen omdat mijn demo verlopen is...maar binnenkort zal ik het spel echt aanschaffen!
Ziet er erg mooi uit!
speel weer op nieuw dan zal je niet snel te vervelen met demo ;-)
Ricie
Lid
Lid

Bericht door Ricie »

Zou een optie zijn....maar neem aan dat je dan alles weer kwijt bent? en vind het juist leuk om wat op te bouwen etc...ipv telkens overnieuw te beginnen, dus dan is het enige dat helpt een beetje geduld...
Stino95
Lid
Lid

Bericht door Stino95 »

Noodleguitar schreef:
Stino95 schreef:Is het normaal dat de middelste lampjes van de zonneklep het alleen doen met het groot licht aan?
Dat is niet helemaal normaal volgens mij. Ik heb dezelfde zonneklep en bij mij branden de middelste lampjes ook gewoon met dimlicht en stadslicht (zie avatar).
hmm beetje raar dan bedankt voor je reactie
power boy535
Lid
Lid

Bericht door power boy535 »

Ricie schreef:Wil even mijn bevindingen kwijt over het spel.

Ziet er erg mooi uit!
Heb zelf de demo gewoon een paar keer uitgespeeld..
DAF Nederlandse Trots!
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

ik ga vanafond ETS3 kopen bij bol.com, heb em dan dinsdag binnen, kan ik heledag gamen, ben toch half 1 uut
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”