heey ,
ik heb de vorige keer ook al gevraagt hoelang het duren zou voordat ik de code krijg ,
het is nu een week verder en heb zelfs nog niet eens een bevestegings mail gehad
wat mot ik nou doen dan?
Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
gewoon via de euro truck sim 2 site , via bankoverschrijving heb ik m gekocht
- Xboxjah
- Lid
Stuur eventjes een email naar SCS Software info@scssoft.com
Geef daarbij n kopietje van je bankoverschrijving, tijd & datum, en dat je nog geen key hebt ontvangen.
Geef daarbij n kopietje van je bankoverschrijving, tijd & datum, en dat je nog geen key hebt ontvangen.
Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
-
- Lid
bankoverschrijving is meteen mits hun bank het zelfde is als die van jou, wat me erg onwaarschijnlijk lijkt aangezien het een ander land is.Matthewborst schreef:gewoon via de euro truck sim 2 site , via bankoverschrijving heb ik m gekocht
De bank overschrijving kan tot 5 werkdagen duren. dus tot minimaal dinsdag of woensdag.
Ik raad je aan de bestelling te annuleren en het spel te kopen via mediamarkt, dit kan via iDeal en is dus meteen. Nadat de iDeal betaling compleet is krijg je de code op je beeldscherm te zien en wordt de code naar je mail adres gestuurd.
Zo heb ik mijn versie ook gekocht.
In hun FAQ staat dat het bij buitenlandse bankoverschrijvingen meer dan een week kan duren. Overigens moet je Fastspring (de distributeur) contacteren, niet SCS...Matthewborst schreef:gewoon via de euro truck sim 2 site , via bankoverschrijving heb ik m gekocht
Mediamarkt heb ik meer problemen mee gehad.
Bij mediamarkt duurt het twee dagen om een mailtje te beantwoorden. Bij fastspring had ik binnen een half uur een heel gesprek via mail. Super geregeld daar.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Nadat ik er achter kwam dat origin, het spel te laat leverde had ik dat geannuleerd. Daarna had ik mediamarkt gebeld of hun het al aanboden. Dat deden ze, meteen gedownload en het werkte (behalve de download via hun downloader, gewoon ets2 link gebruiken!)Bart schreef:In hun FAQ staat dat het bij buitenlandse bankoverschrijvingen meer dan een week kan duren. Overigens moet je Fastspring (de distributeur) contacteren, niet SCS...Matthewborst schreef:gewoon via de euro truck sim 2 site , via bankoverschrijving heb ik m gekocht
Mediamarkt heb ik meer problemen mee gehad.
Bij mediamarkt duurt het twee dagen om een mailtje te beantwoorden. Bij fastspring had ik binnen een half uur een heel gesprek via mail. Super geregeld daar.
eindelijk heb ik ook de dvd rom binnen 

Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Euhm, volgens mij is dit ook toch nog een foutje ?
Kijk naar de spatborden....

Kijk naar de spatborden....

Laatst gewijzigd door Anonymous op za 27 okt 2012, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: [ResizeImg][/ ResizeImg] graag gebruiken!
Reden: [ResizeImg][/ ResizeImg] graag gebruiken!
Ik hooop wel dqat ze daf helemaal opnieuw maken want ziet er niet uit die er nu in zit moet ik toegeven die spiegels al mee tebeginnen