Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
gent staat niet bij vind wel jammer op de foto staat wel bij moet nog komen http://www.trucksimulators.nl/index.php ... ndensteden
misschien komt het later nog bij een updatePC_GAMEPLAY schreef:gent staat niet bij vind wel jammer op de foto staat wel bij moet nog komen http://www.trucksimulators.nl/index.php ... ndensteden
koray98 schreef:retour sturen?
Of marktplaats.
O oke bedankt voor de tip maar ik had al paar dagen geleden al een mail gestuurd van ik wil het graag annuleren daar hebben ze niet op gereageerd. Misschien doen ze dat morgen of overmorgen wel ( tenminste dat hoop ik) en ik had al betaald en ik hoop dat er geen probleem van maken van dat ik al betaald heb enzo[/quote]
Als ik jou was zou ik hem voor 30 verkopen op marktplaats. Dan moet er nog 1,75 bij voor verzendkosten. Dan maak je een beetje winst en je bent hem kwijt

12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
- Barry Butsers
- Lid
sieder schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnen![]()
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
je moet niet vragen of je hem kunt annuleren daar reageren ze toch nie op, je moet hem gwon annuleren dan wordt het geld van zelf trug gestort
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
inderdaad, anders kun je dagen wachten en uiteindelijk heb je je spel dan alBarry Butsers schreef:sieder schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnen![]()
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
je moet niet vragen of je hem kunt annuleren daar reageren ze toch nie op, je moet hem gwon annuleren dan wordt het geld van zelf trug gestort
Hopen dat ets2 nu bij de post zit vandaag
en ETS2 is ook binnen bij game mania!
Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
heb je hem daar besteld?mauricec7 schreef:en ETS2 is ook binnen bij game mania!
- Martijn1988
- Lid
Heb een Vraag aan ETS Rijder.
Je link voor Real Logo's V2.0 doet het niet.
waar moet ik hem nu downloaden

Rij in Scania R730 V8
Gebruik V1.7.0 Go-East
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik ben op dit moment druk bezig om de link te herstellen!Martijn1988 schreef:Heb een Vraag aan ETS Rijder.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.