koray98 schreef:Oepsssss. Sorry mensen vorige bericht is een beetje mislukt. Mijn excuses ervoor
haha geeft niet

Maar er is al een keer een update geweest namelijk 1.1.1 die was al uit voor de release

koray98 schreef:Oepsssss. Sorry mensen vorige bericht is een beetje mislukt. Mijn excuses ervoor
Klopt maar die 1.1.3 is nieuwer. Waarschijnlijk zijn er nu wat meer fouten eruit. Opzich maakt het niet uit of je eerst 1.1.1 doet of 1.1.3. Zoals ik net zei ik had direct 1.1.3 gedaan XD meer dan dit kan ik je niet helpen denk ik want ik heb het spel ook net in handen enzomaxieboy schreef:koray98 schreef:Oepsssss. Sorry mensen vorige bericht is een beetje mislukt. Mijn excuses ervoor
haha geeft niet
Maar er is al een keer een update geweest namelijk 1.1.1 die was al uit voor de release
Je kan bij pc centers, BCC of een Media Markt wel een tussenstuk kopen. Even kijken welke aansluiting je PC heeft en welke aansluiting je stuur en dan naar de winkel gaan. Gewoon even foto maken, of je tekent het op een papiertje zo duidelijk mogelijk. Moeilijk uit te leggen, zoiets.fredjes schreef:lol mijn stuur past eens niet in me nieuwe pc
de aansluiting past niet
dus dan enigste oplossing met toetsenbord
valt tegen
ik heb al sinds 12 oktober gereserveerd op bol.com en heb de game nog steeds niet ...koray98 schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnenmaxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....![]()
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
Dat is echt raar. Heb je contact opgenomen met bol of eventueel gekeken of je aflever adres of verdere informatie klopt?sieder schreef:ik heb al sinds 12 oktober gereserveerd op bol.com en heb de game nog steeds niet ...koray98 schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnenmaxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....![]()
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
Bedankt Bart!Bart schreef:Zo'm stuurtjes hebben gas-rem en schakelflippers achter het stuurjanc schreef:Is er iemand die me kan vertellen hoe je gas geeft en remt als je een stuur hebt zonder pedalen? Ik zou dat graag willen weten voordat ik dergelijk stuur aankoop. Bedankt.
Hahahahahahahahamaxieboy schreef:Conclusie ik koop nooit meer iets bij FreeRecordShop (webshop)
Oke. Ik snap er niks meer van hoor. Het zal wel weer iets zijn ofzomelvin95 schreef:Hmmm rare verhalen over Free Record Shop, gisteren besteld via de website omdat ik me salaris heb gekregen en vandaag netjes binnen gehad.. geen problemen dus.. en ruim 4 euro goedkoper dan bol.com