Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Ik snap niet wat er leuk aan is zonder begrenzer.. in het echt rijdt je toch ook meestal met begrenzer? en met GTS dat je meteen op 156 km/h zit is ook niet leuk.. 

wat zijn de snelheden in engeland in km/h heb al genoeg boetes daar gehad voor te snel rijden
-
- Lid
Nou als je het precies wil weten 1 mijl is 1,7 km dus als je dan gewoon 60x1,7 doet bijvoorbeeld kom je boven negentig uit en mag je dus plankgas... 

maar in de steden is er een verschil met 30 en 50 mijl
50=70 30= 50. Maar hou voor de zekerheid maar 5 km lager aan.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
-
- Lid
- Contacteer:
zal wel tof zijn als online kan elkaar spelen en betalen dan zal nog wel heel groot map als ik rijk ben 50% geven en hoe veel kost wel voor laten maken voor 100 man dan zal nog raper gaan 

hallo allemaal,
Ik heb gisteren het spel gekocht, via mediamarkt besteld, direct goed ontvangen. Ook het downloaden ging vrij snel, nog geen 3 minuten volgens mij.
Vanaf gisteren middag ben ik gaan spelen. Vind het spel wel super tof, alles ziet er beter uit.. mooie details. Heb ook nog geen bugs kunnen ontdekken. Wel vind ik het jammer dat je heeeeeeeel langzaam optrekt. werk zelf bij een verhuis bedrijf, met vrachtwagens, en die trekken toch wel sneller op.. Maargoed, je kan niet alles hebben he:)
Al met al, ik vind het een super game, en raad alle truckers dit spel aan!
greetzz
Ik heb gisteren het spel gekocht, via mediamarkt besteld, direct goed ontvangen. Ook het downloaden ging vrij snel, nog geen 3 minuten volgens mij.
Vanaf gisteren middag ben ik gaan spelen. Vind het spel wel super tof, alles ziet er beter uit.. mooie details. Heb ook nog geen bugs kunnen ontdekken. Wel vind ik het jammer dat je heeeeeeeel langzaam optrekt. werk zelf bij een verhuis bedrijf, met vrachtwagens, en die trekken toch wel sneller op.. Maargoed, je kan niet alles hebben he:)
Al met al, ik vind het een super game, en raad alle truckers dit spel aan!
greetzz
- stefanneke
- Lid
vind ik ook doe mij maar met begrenzer maakt het spel een stuk echterjztrucking schreef:Ik snap niet wat er leuk aan is zonder begrenzer.. in het echt rijdt je toch ook meestal met begrenzer? en met GTS dat je meteen op 156 km/h zit is ook niet leuk..

- Noodleguitar
- Lid
Niet helemaal,coen222 schreef:50=70 30= 50. Maar hou voor de zekerheid maar 5 km lager aan.
50 = 80,
30 = 50 (ongeveer).
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Nu bij Mediamarkt gehaald hadden hem eerder dan Game Mania , daar pre-order geannuleerd
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036