gast wtf je kunt dat toch instellenErkan schreef:Heb iemand English of Nederlands patch
Euro Truck Simulator 2
- jarnelieftink13
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
ether piraten aan de macht
Op de site sta dat nu 25-10-12 ismaxieboy schreef:Patch kun je downloaden op de site van ETS2:Erkan schreef:Heb iemand English of Nederlands patch
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php
Gister avond besteld bij freerecordshop rond half 11. Helaas niks binnen..![]()
Dat wordt dus pas Maandag.

Wat zouden jullie doen??
Spel kopen via scs of bij winkel als free record shop maar je moet tot 25 oktober wachten??\
Maar je wilt hem als nog op cd/dvd hebben
Spel kopen via scs of bij winkel als free record shop maar je moet tot 25 oktober wachten??\
Nee,weet geneens hoe ik dat kan manipuleren maar ik speel bijna non stop sinds gisteren wil best foto maken dat het zo is!lollie123 schreef:Gecheat denk iksieder schreef:hoe kom je zo snel in level 38, hele nacht door gegamed ofso haha?sebasss schreef:Gebruik cheat engine uitleg in het topic cheat ook in het ets 2 gedeelte.
Btw in welk level zijn jullie zo een beetje nu? Ik ben al bij 38.
Ik ben level 9 na een hele middag (vanaf 10:00 tot nu)

Lijkt me vrij simpel als je hem wilt hebben op DVD dan moet je hem op Amazon.de/Bol.com/Freerecordshop.nl bestellenmvos97 schreef:Wat zouden jullie doen??

12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
sebasss schreef:Nee,weet geneens hoe ik dat kan manipuleren maar ik speel bijna non stop sinds gisteren wil best foto maken dat het zo is!lollie123 schreef:Gecheat denk iksieder schreef:
hoe kom je zo snel in level 38, hele nacht door gegamed ofso haha?
Ik ben level 9 na een hele middag (vanaf 10:00 tot nu)
Met parkeren krijg je zeker 75% meer dan het parkeren te laten doen!!
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
kun je de besturing ook instellen want de stuur gaat contstant heen en weer.
kun je het wat realistische maken dat de stuur (toetsenbord) minder heen en weer gaat?
alvast bedankt!!
kun je het wat realistische maken dat de stuur (toetsenbord) minder heen en weer gaat?
alvast bedankt!!
Klopt is ook handig als je ooit echt chauffeur wilt worden om toch zelf te parkeren.Met parkeren krijg je zeker 75% meer dan het parkeren te laten doen!!

hoe kun je de grille mee spuiten van een scania ik vind dat grijze maar niks
Maar ik heb demo gespeeld en wil verder rijden maar kan niet -,-maxieboy schreef:Lijkt me vrij simpel als je hem wilt hebben op DVD dan moet je hem op Amazon.de/Bol.com/Freerecordshop.nl bestellenmvos97 schreef:Wat zouden jullie doen??