jammer genoeg moet ik ook eerst werken tot 21:00 daarna ff langs een paar mensen en dan is het 23:00 en dan naar huis 23:30 thuis en knallen op internet

maar helaas ik mag morgen ook werken

Maar als je geen lading heb kan gewoon rondrijden denk iklenny.d schreef:het is zeer zeker een mooi spel maar,wat ze niet hadden moeten doen is tijd er in zetten om je lading af te leveren,hier door moet je dus door blijven rijden en kan je niet genieten van de mooie dingen om je heen,maar ondanks dat kijk ik erg naar het spel uit.
Als ie op UTC 0:00 zou komen zitten wij op 1 uur 's nachts, maar denk gewoon dat ie op 0:00 CET komt, dat is namelijk de Duitse (en de onze)lollie123 schreef:FF dat jullie het weten
Het spel komt dacht ik 23:00
UTC tijd geen UTC+1 waar wij in leven
Dus uurtje eerder voor ons
Vind ik ook zeer jammerlenny.d schreef:het is zeer zeker een mooi spel maar,wat ze niet hadden moeten doen is tijd er in zetten om je lading af te leveren,hier door moet je dus door blijven rijden en kan je niet genieten van de mooie dingen om je heen,maar ondanks dat kijk ik erg naar het spel uit.
media markt zegt ook nog steeds 0:00 voor de mail met de download linkmelvin95 schreef:Als ie op UTC 0:00 zou komen zitten wij op 1 uur 's nachts, maar denk gewoon dat ie op 0:00 CET komt, dat is namelijk de Duitse (en de onze)lollie123 schreef:FF dat jullie het weten
Het spel komt dacht ik 23:00
UTC tijd geen UTC+1 waar wij in leven
Dus uurtje eerder voor ons
nee het is niet als ets,daar had je geen tijd daar kon je met je vracht rond rijden zolang je wou,en nu is dat met tijd ik heb al verschillende filmpjes gezien op youtube waar bij er tijd was om je lading af te leveren.en dat vindt ik heel jammer dat ze dat gedaan hebben.en als je kijkt naar de vorige versie's ook allemaal met tijd echt zonde,maar het spel zelf maak het weer goed dus tja.mvos97 schreef:Maar als je geen lading heb kan gewoon rondrijden denk iklenny.d schreef:het is zeer zeker een mooi spel maar,wat ze niet hadden moeten doen is tijd er in zetten om je lading af te leveren,hier door moet je dus door blijven rijden en kan je niet genieten van de mooie dingen om je heen,maar ondanks dat kijk ik erg naar het spel uit.
Of is het niet net als GTS?